Publiek Gekonkel
Moderator: Beheer
- Gijs
- Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Beste Downoald, taaltechnisch ben im het met je eens, m.i. is 'gezelschap' inderdaad onzijdig. Mijn post was dan ook voornamelijk gericht op het symbool voor het mannelijk geslacht dat in de kantlijn zichtbaar is. Waarvan acte.Downaold wrote:In jouw post, GG, lijk je echter te suggereren dat Philein vrouwelijk zou zijn, wat ook Philein zelf blijkt te denken (nav zijn post). Met alle respect voor zijn leden zou ik echter zeggen dat Philein, het gezelschap, onzijdig is. Eraan refereren doen we dus met 'zijn'.
Groet,
GG
Inderdaad een rare default (dat pijltje) op dit forum. RJ, is dat te veranderen?
In jouw post, GG, lijk je echter te suggereren dat Philein vrouwelijk zou zijn, wat ook Philein zelf blijkt te denken (nav zijn post). Met alle respect voor zijn leden zou ik echter zeggen dat Philein, het gezelschap, onzijdig is. Eraan refereren doen we dus met 'zijn'.
Hoogachtend,
De Taalpolitie
In jouw post, GG, lijk je echter te suggereren dat Philein vrouwelijk zou zijn, wat ook Philein zelf blijkt te denken (nav zijn post). Met alle respect voor zijn leden zou ik echter zeggen dat Philein, het gezelschap, onzijdig is. Eraan refereren doen we dus met 'zijn'.
Hoogachtend,
De Taalpolitie
SC Heerenveen boppe
- Gijs
- Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Re: Vrijdag aanstaande 2 juni
Opvallend dat Philein opeens het mannelijke geslacht blijkt te bezitten...Philein wrote:Beste heren van Faust,
Vrijdag aanstaande geeft Philein haar eerste feestje en jullie zijn van harte uitgenodigd.
Het thema is
Alcatraz... FUCK I'M IN!
Tot dan!
- Van Angeren
- J.W. von Goethe
Vrijdag aanstaande 2 juni
Beste heren van Faust,
Vrijdag aanstaande geeft Philein haar eerste feestje en jullie zijn van harte uitgenodigd.
Het thema is
Alcatraz... FUCK I'M IN!
Tot dan!
Het thema is
Alcatraz... FUCK I'M IN!
Tot dan!