Publiek Gekonkel
Moderator: Beheer
CHristus, wat een onzinreacties. Niets te nadele van Galo, maar om het nu allemaal cool en gaaf te vinden.... We zijn geen Tempeliers of Aurelius die alleen maar bezopen gave dingen willen doen, en erna ook nog eens stoere praat heeft. Wat moeten men (al die duizenden Augustijnen die dit lezen) wel niet denken.
Lo
Lo
- Vastenhoud
- Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Heren,
De Faust Cantus was uitstekend, ik heb me prima vermaakt. Echter, na afloop van de Cantus begon het gedonder:
Ik was zo straalbezopen dat ik zomaar een trein in ben gestapt die als eindpunt Dordrecht had (terwijl ik naar Den Haag moest). Niets vermoedend zat ik in de trein, die toch wel heel erg leeg was. Na twee uur (grove schatting) te hebben gezeten merkte ik ineens dat de trein helemaal niet meer reed. Toen ben ik opgestaan en door de trein gaan wandelen. Ik zag geen medereizigers, zelfs geen conducteur meer, en ik merkte tot mijn verbazing dat de treindeuren niet meer open wilden gaan. Ik heb dus urenlang vastgezeten in een trein ergens in Dordrecht.
Nou zult u zeggen: "Kon je dan niet bellen met je mobiele telefoon?"
Nee, dat kon ik niet, omdat m'n batterij leeg was (wat een toeval)
Dus na (tig) aantal uren begon de trein weer te rijden, en ik rond tienen eindelijk in bed lag....
De Faust Cantus was uitstekend, ik heb me prima vermaakt. Echter, na afloop van de Cantus begon het gedonder:
Ik was zo straalbezopen dat ik zomaar een trein in ben gestapt die als eindpunt Dordrecht had (terwijl ik naar Den Haag moest). Niets vermoedend zat ik in de trein, die toch wel heel erg leeg was. Na twee uur (grove schatting) te hebben gezeten merkte ik ineens dat de trein helemaal niet meer reed. Toen ben ik opgestaan en door de trein gaan wandelen. Ik zag geen medereizigers, zelfs geen conducteur meer, en ik merkte tot mijn verbazing dat de treindeuren niet meer open wilden gaan. Ik heb dus urenlang vastgezeten in een trein ergens in Dordrecht.
Nou zult u zeggen: "Kon je dan niet bellen met je mobiele telefoon?"
Nee, dat kon ik niet, omdat m'n batterij leeg was (wat een toeval)
Dus na (tig) aantal uren begon de trein weer te rijden, en ik rond tienen eindelijk in bed lag....
- Hans Essers
- Sukkelende Sjaars
Zomaar, omdat ik me verveel en de tel even kwijt raak, hier vanuit Australia, kan iemand mij me even een mooi lijstje geven van de laatste jaargangen Faust? Ben na Roel Henkens het spoor een beetje kwijtgeraakt (1999?).
Thanks, Hans.
P.s. was het niet een leuke traditie dat sjaarzen zich kwamen voorstellen aan iedereen. Niet flauw bedoeld, hoeft niet in persoon, maar email/brief/ballonnetje (check www.ballonverrassing.nl van Alte Herr Laterveer!!!)/telefoontje.
Fijn.
Thanks, Hans.
P.s. was het niet een leuke traditie dat sjaarzen zich kwamen voorstellen aan iedereen. Niet flauw bedoeld, hoeft niet in persoon, maar email/brief/ballonnetje (check www.ballonverrassing.nl van Alte Herr Laterveer!!!)/telefoontje.
Fijn.
- Vastenhoud
- Een kansloze kerel... Studeren, lul!
In navolging van mijn mede-aspirant Marijn Steketee zal ik mij ook even voorstellen. Ik ben Robert-Jan Mahieu en in 2003 ben ik begonnen met mijn studie informatica met daarnaast een minor in bedrijfswetenschappen. Datzelfde jaar ben ik lid geworden van Augustinus en werd na een wat stroef verlopen cordialvormingsperiode al snel actief in commissies. Zo zit ik momenteel in de almanakcommissie, de computercommissie en ben ik een actief lid van het tappersgilde. Ik doe mijn best om mij zo goed mogelijk in te zetten voor onze vereniging en zal dit ook zeker volhouden.
Juist ook door mijn kleine cordial, leek een lidmaatschap van een gezelschap mij een uitstekende aanvulling binnen het Augustijnse leven, waarbij de AHC Faust, als een van de actiefste gezelschappen binnen de vereniging, mij een gezelschap leek waar ik uitstekend bij zou passen. Het is dan ook mijn intentie om mij binnen de AHC Faust zeker zo goed zal inzetten als voor Augustinus. Als ik ergens aan begin, doe ik het goed.
Evenals Marijn Steketee, hoop ik u binnenkort allen te ontmoeten.
Met vriendelijke groet,
Robert-Jan Mahieu
Juist ook door mijn kleine cordial, leek een lidmaatschap van een gezelschap mij een uitstekende aanvulling binnen het Augustijnse leven, waarbij de AHC Faust, als een van de actiefste gezelschappen binnen de vereniging, mij een gezelschap leek waar ik uitstekend bij zou passen. Het is dan ook mijn intentie om mij binnen de AHC Faust zeker zo goed zal inzetten als voor Augustinus. Als ik ergens aan begin, doe ik het goed.
Evenals Marijn Steketee, hoop ik u binnenkort allen te ontmoeten.
Met vriendelijke groet,
Robert-Jan Mahieu