Publiek Gekonkel

Deze pagina is publiek toegankelijk. Er is ook een beveiligde konkelpagina, die zichtbaar wordt na inloggen.

Moderator: Beheer

Locked
Gijs
Een kansloze kerel... Studeren, lul!

Post by Gijs »

Je hoeft het ook niet cool te vinden, maar het is wel grappig... :lol:
Verweij
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by Verweij »

Lo niet miepen ! Ongelukjes overkomt iedereen, van bankjes tot treinen tot in mijn geval stoepjes dus.....

Groet Verweij
van Doorn
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by van Doorn »

CHristus, wat een onzinreacties. Niets te nadele van Galo, maar om het nu allemaal cool en gaaf te vinden.... We zijn geen Tempeliers of Aurelius die alleen maar bezopen gave dingen willen doen, en erna ook nog eens stoere praat heeft. Wat moeten men (al die duizenden Augustijnen die dit lezen) wel niet denken.

Lo
Vastenhoud

Post by Vastenhoud »

Goed verhaal Galo, jij hebt een cantus beleefd zo als het hoort. Met bonus ervaring!!

Groet,
Bob
Verweij
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by Verweij »

Galo uiteindelijk kan je er om lachen !

Groet Verweij
thommyboy
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by thommyboy »

Inderdaad, mooi verhaal kerel. Goed dat je al aan het konkelen bent.

Thom"waar zouden we zijn..."Debets
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Hahaha, mooi man.

Ik ken meer van dit soort verhalen.

Meestal loopt de conducteur nog een laatste rondje door de trein voordat hij hem op slot doet.
Galo

Post by Galo »

Heren,

De Faust Cantus was uitstekend, ik heb me prima vermaakt. Echter, na afloop van de Cantus begon het gedonder:

Ik was zo straalbezopen dat ik zomaar een trein in ben gestapt die als eindpunt Dordrecht had (terwijl ik naar Den Haag moest). Niets vermoedend zat ik in de trein, die toch wel heel erg leeg was. Na twee uur (grove schatting) te hebben gezeten merkte ik ineens dat de trein helemaal niet meer reed. Toen ben ik opgestaan en door de trein gaan wandelen. Ik zag geen medereizigers, zelfs geen conducteur meer, en ik merkte tot mijn verbazing dat de treindeuren niet meer open wilden gaan. Ik heb dus urenlang vastgezeten in een trein ergens in Dordrecht.
Nou zult u zeggen: "Kon je dan niet bellen met je mobiele telefoon?"
Nee, dat kon ik niet, omdat m'n batterij leeg was (wat een toeval)

Dus na (tig) aantal uren begon de trein weer te rijden, en ik rond tienen eindelijk in bed lag.... :?
Hans Essers
Sukkelende Sjaars
Sukkelende Sjaars

Post by Hans Essers »

Zomaar, omdat ik me verveel en de tel even kwijt raak, hier vanuit Australia, kan iemand mij me even een mooi lijstje geven van de laatste jaargangen Faust? Ben na Roel Henkens het spoor een beetje kwijtgeraakt (1999?).

Thanks, Hans.

P.s. was het niet een leuke traditie dat sjaarzen zich kwamen voorstellen aan iedereen. Niet flauw bedoeld, hoeft niet in persoon, maar email/brief/ballonnetje (check www.ballonverrassing.nl van Alte Herr Laterveer!!!)/telefoontje.
Fijn.
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Ik vraag me af of met een dergelijk mos er uberhaupt nog iemand afstudeert.
Downaold
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Downaold »

Mahieu, inzet is mooi. Houd echter wel in de gaten dat het tegen het mos is ouderejaars Faustonauten in te halen waar het de studie betreft. [-X
SC Heerenveen boppe
Vastenhoud

Post by Vastenhoud »

Mooi dat de aspiranten al zo actief zijn op de konkelpagina. Ik verwacht mooie dingen van deze heren, maar allereerst wens ik ze veel succes bij hun IntiFaDa volgende week.

Groet,
Bob
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by TPW »

Steketeen, zijt Gij ter faculteit?
Robert-Jan Mahieu

Post by Robert-Jan Mahieu »

In navolging van mijn mede-aspirant Marijn Steketee zal ik mij ook even voorstellen. Ik ben Robert-Jan Mahieu en in 2003 ben ik begonnen met mijn studie informatica met daarnaast een minor in bedrijfswetenschappen. Datzelfde jaar ben ik lid geworden van Augustinus en werd na een wat stroef verlopen cordialvormingsperiode al snel actief in commissies. Zo zit ik momenteel in de almanakcommissie, de computercommissie en ben ik een actief lid van het tappersgilde. Ik doe mijn best om mij zo goed mogelijk in te zetten voor onze vereniging en zal dit ook zeker volhouden.

Juist ook door mijn kleine cordial, leek een lidmaatschap van een gezelschap mij een uitstekende aanvulling binnen het Augustijnse leven, waarbij de AHC Faust, als een van de actiefste gezelschappen binnen de vereniging, mij een gezelschap leek waar ik uitstekend bij zou passen. Het is dan ook mijn intentie om mij binnen de AHC Faust zeker zo goed zal inzetten als voor Augustinus. Als ik ergens aan begin, doe ik het goed.

Evenals Marijn Steketee, hoop ik u binnenkort allen te ontmoeten.

Met vriendelijke groet,

Robert-Jan Mahieu
Steketee

Post by Steketee »

U kunt op mij rekenen!
Locked