Actualiteitendiscussie
Moderator: Beheer
- Van Angeren
- J.W. von Goethe
- Van Angeren
- J.W. von Goethe
Juist!! Links en rechts bestaan niet, het is niet rationeel om te stemmen (dus ga vooral niet stemmen of stem op de partij van de dieren!), democratie is eigenlijk maar een onding (vraag maar aan de Irakezen), je mag niet generaliseren (zeker niet over criminele Antillianen), en het is eigenlijk moeilijk om een werkelijk wetenschappelijke wetmatigheid in de politiek te vinden (behalve dat macht corrumpeert). Dat vormt eigenlijk de kern van wat je bij politieke wetenschappen leert, toch Pieter!?
Misschien dat we dit forum nu kunnen afsluiten zodat niemand ooit nog te weten zal komen wat hier de afgelopen tijd is besproken...
Misschien dat we dit forum nu kunnen afsluiten zodat niemand ooit nog te weten zal komen wat hier de afgelopen tijd is besproken...
- Pieter
- Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Den Heijer, links en rechts BESTAAN NIET. Hoe vaak moet ik dit nou nog uitleggen....?
Daar komt bij dat vanuit alle hoeken vlak voor de verkiezingen belastende informatie over de andere partijen wordt gepubliceerd. Dit is niet iets dat per se door 'links', zoals jij dat placht te noemen, wordt gedaan.
Daar komt bij dat vanuit alle hoeken vlak voor de verkiezingen belastende informatie over de andere partijen wordt gepubliceerd. Dit is niet iets dat per se door 'links', zoals jij dat placht te noemen, wordt gedaan.
- Van Angeren
- J.W. von Goethe
- Pieter
Maar goed, back ontopic. Het is duidelijk dat de dames en heren media weer duidelijk hebben gemaakt wat tegenwoordig hun primaire functie lijkt te zijn: namelijk het opblazen van incidenten tot grootschalige problemen. Het ergste is misschien nog wel de reactie vanuit sommige politieke groeperingen. Het komt de democratie volgens mij niet echt ten goede als meteen enkele partijen weer met het vingertje naar de betrokken minister gaan wijzen en over 'schande' spreken.
- P.J. Lommerse
Maar het is verkiezingstijd, dus het is heel erg wat de Nederlandse militairen hebben gedaan, foei!
Als zelfs het OM in Arnhem geen reden ziet om deze mensen te vervolgen dan lijkt me dat er van een hele kleine mug een hele grote olifant wordt gemaakt, het OM lijkt namelijk vrij snel te vervolgen als het over daden in oorlogstijd gaat, kijk naar onze vriend Eric O.
Als zelfs het OM in Arnhem geen reden ziet om deze mensen te vervolgen dan lijkt me dat er van een hele kleine mug een hele grote olifant wordt gemaakt, het OM lijkt namelijk vrij snel te vervolgen als het over daden in oorlogstijd gaat, kijk naar onze vriend Eric O.