Fokke en Sukke zijn leuk. Ik zie echter niet in wat het bizarre nieuwsfeit van Fokke en Sukke is... Laten we hopen dat de pagina nog op gang komt, want op het moment voegt 'ie inderdaad weinig toe.
Of dit een bizar nieuwsfeit is weet ik niet, maar het houdt mij wel bezig: Italie is kanshebber nummer 1 voor een volgende Al Qaeda-aanslag. In Italie is Rome natuurlijk de eerste gegadigde, en in Rome is de metro een goede manier om ontzettend veel mensen in een keer om te leggen -de metro die ik minstens 2 keer per dag een half uur gebruik. Het was vandaag erg rustig in de metro. Ik houd u op de hoogte (als ik niet word gebombardeerd).
Ik zou menen dat de moderator deze zinloze toevoeging aan de site zo spoedig mogelijk tot een einde brengt.
De dagelijkse bijdragen van veel van onze leden zijn naar mijn smaak al bizar genoeg...
Aardig dat je de bizar nieuws pagina probeert vol te knallen met allerhande nieuws, maar ook in dit geval vid ik de plaatsingen matig; die van 20:24 uu gaat wel, die daarna vind ik ronduit slecht.