Publiek Gekonkel

Deze pagina is publiek toegankelijk. Er is ook een beveiligde konkelpagina, die zichtbaar wordt na inloggen.

Moderator: Beheer

Locked
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by TPW »

Leute,

Met een jankende Johnny Cash op de achtergrond, kan ik U mededelen dat het mij een groot genoegen was een ieder nat te maken met het gouden gerstennat dat anders toch nooit zou zijn opgezopen, zoals bleek.
Bovendien is het uitermate triest en puberaal te kokketeren met getallen hoeveel bier een ieder wel niet achterover zou hebben geslagen...

De tremor reeds onderdrukt,

TPW
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Ach, een beetje overdrijven mag best...

en bovendien: ik zeg 20 glazen bier de man. Wat ze daarmee gedaan hebben (gegooid, uitgedeeld of opgedronken) laat ik terzijde.

Het was inderdaad prima.
Hoogstad
Extreem Mooie Lul
Extreem Mooie Lul

Post by Hoogstad »

stelletje uitslovers,

Het overgrote deel van het bier is door Tjarco over het nieuwe bestuur en de grond heen gegooid. Daarnaast heeft Daminan anderhalf uur lang bier aan wieveskunne uitgedeeld. Tot slot is 4 fustjes geen 60 maar "slechts" 50 liter bier.

Maar leuk dat het leuk was!

adios
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Ja, 4 vaatjes = 60 liter
60 liter / 0,2 per glas = 300 glazen
300 glazen / 15 = 20 bier de man.

Dat is redelijk wat, zeker als je bedenkt dat er mensen eerder naar huis gingen en de blijvers daarom ruim over de 23-25 glazen de man zijn gekomen. :oops:
Guest

Post by Guest »

Als Praeses van het 2de lustrumbestuur van de AHC Faust, wil ik eenieder bedanken voor de geplaatste succes-wensingen.

Woensdagavond was een mooie avond. Na een gedegen evaluatie van het oude bestuur stond ons niets uit de weg om een mooie wisseling te beleven. Vanachter mijn computer wil ik nogmaals het oude bestuur bedanken voor hun inzet. Inderdaad, met de gedane evaluatie dient er een hoofdstuk afgesloten te worden. Een nieuwe bladzijde in de geschiedenis van de AHC-Faust breekt aan!

Wij als Lustrum-bestuur zullen een jaar lang klaar staan om ons in te spannen voor de AHC. Ik zal u hier niet overvloeien met mooie woorden en nog mooiere plannen. Ons jaar zal ik het teken staan van het volgende motto: 'Geen woorden maar daden!' Daarom wil ik u allen uitnodigen om aanstaande zondag een 'traditionele' zondagavondsub te beleven. Wijn, franze kazen, en mooie verhalen trappen een belangrijke week voor de AHC af. Immers er liggen wervingskansen voor onze compagnie!!! Aanstaande maandag vanaf 23:00 op Augustinus en aanstaande woensdag 29 oktober vanaf 21:00 in de Brandery een wervingsborrel. Wij verwachten uw steun op deze twee data!! Bovendien zal er tijdens de wervingsborrel in de Brandery een almanak-foto gemaakt worden. Zorg dat u erop staat...

Verder was woensdag een prachtige avond: ik geloof dat ik mezelf drie keer gedoucht heb om alle meuk uit mijn haar te krijgen, en ik ben tijden lang niet zo brak geweest op donderdag. Ach ja, 4 vaatjes met 15 man is tegenwoordig niet meer zo heel erg veel...

Wij als Lustrumbestuur der AHC-Faust hopen dat u als leden een prachtig jaar beleven. Hoe doet u dat? Door u te laten verleiden door de Compagnie die Faust heet, en door de verhalen samen met ons en elkaar te delen en beleven...

For Strength and Honour! Leve de Compagnie...

Met euforische groet,

Het 2de Lustrumbestuur der AHC-FAUST
Vastenhoud
Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Een kansloze kerel... Studeren, lul!

Post by Vastenhoud »

Dat is jammer voor je Alex, want Marinke is meer dan een goede vangst.

Sterkte in de toekomst! :-({|=
Groet,
Bob
Geilenkirchen
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by Geilenkirchen »

Ik heb me (wederom) erg kansloos gedragen. Ben blij dat Bob me van straat heeft opgevist. Dank hiervoor.
En VSTB die roddel gaat niet over mij, maar andere Alex van de B.O.E.
Guest

Post by Guest »

Die instelling spreekt ook niet voor hem. Die luie limburgers weer.
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Nu onderschat je Cyril, Lodewijk... Cyril heeft zichzelf reeds aangemeld en ook al ingelogd een bericht achtergelaten. Ik denk dat hij het inloggen niet de moeite waard vond en even snel een bericht wilde achterlaten.
thommyboy
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by thommyboy »

Namens het bestuur bedankt Lo
thommyboy
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by thommyboy »

Ja ik ben er dus
van Doorn
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by van Doorn »

En VSTB,

Zorg dat Cyril ook kan inloggen op deze site, want de vreemde Limbo begrijpt het natuurlijk weer eens niet. En help hem ook maar met dat plaatje.
Ik denk nl. dat Cyril ook wel eens een niet al te dure sigaar wil verdienen.

.Lo]
van Doorn
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by van Doorn »

Hoezee, hoezee, hoezee,

De kersverse abactis bevindt zich op de konkelsite. En zo hoort het. Misschien een idee om een bestuursmededelingenforum te openen, en dan mag alleen het bestuur daar dingen plaatsen, want steeds veranderen er weer aanvangtijden, en data van alv's en andere faustiviteiten. Zorg voor ??n plaats van informatie. Misschien kan ik weer post in mijn brievenbus verwachten.

Vanaf deze plaats wens ik het nieuwe bestuur veel succes. Dat mag ook wel eens op de konkelpagina gedaan worden.

.Lodewijk]
CPN

Post by CPN »

Alex
Klasse actie! Wie de diepe krochten van de menselijke ziel en daaraan verwant gedrag niet kent, heeft m.i. niet geleefd! Doe je het de volgende keer wel veilig? we willen je natuurlijk niet uit de gracht optakelen. Er zit natuurlijk een grens aan cooperatief gedrag van mensen die gewerkt hebben. [/b]
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Hmm, Alex, klopt de roddel trouwens dat jij Marinke van Formula hebt geregeld?
Locked