Publiek Gekonkel

Deze pagina is publiek toegankelijk. Er is ook een beveiligde konkelpagina, die zichtbaar wordt na inloggen.

Moderator: Beheer

Locked
Vastenhoud
Een kansloze kerel... Studeren, lul!

Post by Vastenhoud »

VSTB, ik snap dat het je veel tijd heeft gekost en dat waardeer ik ook zeer. Ik merk echter de laaste tijd een aantal in mijn ogen at-random veranderingen aan de site waar ik ik ieder geval niet over heb mogen mee beslissen. Misschien is het raadzaam de volgende keer dit soort ingrijpende veranderingen aan te kondigen zodat mensen er hun mening over kunnen geven voor dat jij zoveel tijd steekt in de daadwerkelijke verandering en deze vervolgens om diezelfde reden onherroepelijk verklaart. Dat zou ook de vorm en inhoud van de pagina meer een onderdeel maken van Faust als geheel en niet aleen van jou en de hoeveelheid mensen (wie dan??) waaraan je refereert in je bericht naar mij toe. Als ik weet dat de meerderheid voor deze nieuwe look is dan zal ik me daarbij neerleggen, maar op dit moment ben ik daar geenzins van overtuigd.

Groet,
Bob "meer overleg maakt democratischer" Vastenhoud
Wilhelm
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Wilhelm »

VSTB,

Trek je niets aan van die kritiek. Het ziet er prachtig uit. Als Vob en Hoel het niet goed genoeg vinden dan moeten ze de opmaak van de pagina zelf ter hand nemen. Overigens, de duivels waaraan Hoel refereert, zijn de duivels van het vorige lustrum ("1e lustrum Des Duivelsch").

Groet, Willem
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Bob,

je moest eens weten hoeveel mensen de konkelpagina dezelfde lay-out wilden laten hebben als de reguliere pagina en hoeveel effort mij dat gekost heeft om voor elkaar te krijgen.

Dit staat niet meer ter discussie en als je het anders wilt raad ik je aan een cursus html te volgen, dan kun je het van me overnemen.

Mvg, Richard.
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Henkens: Dat is een bescheiden wens waar ik vrij eenvoudig aan kan voldoen. Het vervelende is echter met dit soort dingen dat je nooit iedereen tevreden kan stellen. Het blijft een kwestie van smaak.

Maar goed, deze suggestie is het overwegen waard.

De 'dwingende' groet vind ik wel een beetje vreemd.

Mvg, Richard.
Last edited by VSTB on Mon 10 Nov, 2003 14:14, edited 1 time in total.
Vastenhoud

Post by Vastenhoud »

VSTB, ik ben het niet met je eens.
Voor de konkelpagian is deze lay-out heel goed. Overzichtelijk, rechtlijnig.
Ik vind dat dat echter voor de Faust site helemaal niet juiste criteria zijn. Die moet stylistisch zijn, artistieke uitstraling hebben. De Faust site heeft nooit dezelfde lay-out gehad als de konkelpagina en dat hoeft ook helemaal niet.
De konkelpagina is een subpagina van de Faust site. Als die qua lay-out op elkaar moeten lijken (hetgeen helemaal niet het geval is) dan zou je de lay-out van de konklepagina aan moeten passen aan die van de Faust site, niet andersom.

Ik vind daarom dat je moet gaan uitzoeken wat de andere leden daarvan vinden. Als de meerderheid net als ik vind dat de Faust site op deze manier te simpel, vierkant en on Faust is dan vind ik dat je hem terug moet veranderen.
Gewoon terug naar die sterretjes eventueel en in ieder geval de site weer donkerblauw.

Waarvan acte!

Groet,
Bob "het er niet mee eens" Vastenhoud
Henkens
Sukkelende Sjaars
Sukkelende Sjaars

Post by Henkens »

beste VSTB,

Ik heb mijn bedenkingen over de gehele nieuwe lay-out, maar dit terzijde. Ik vind het een must dat ons 'oude" (enige echte logo) ook op onze pagina terug komt, oftewel ik wil de duivel terug. Bijv. rechtsboven en dan de letters ahc faust in het midden.

Mvg. doch dwingende groet,

roel
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Het is nu ook mogelijk foto's up te loaden onder de beschikbare categorie?n. Plaatjes mogen niet groter dan 120 kb zijn.

Mvg, Richard
Geilenkirchen
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by Geilenkirchen »

Geef mij ook maar de nieuwe layout hoor. Is het tenminste ook een geheel.
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Het leek mij leuk om de site en de konkelpagina dezelfde lay-out te geven en dat is wel aardig gelukt.

Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar persoonlijk vind ik deze lay-out echt tien keer mooier en professioneler dan alles wat we tot nu toe gehad hebben.

Dus ja, als het aan mij ligt blijft het zo.

Mvg, Richard
Vastenhoud

Post by Vastenhoud »

VSTB. Even over de home page.
Blijft die zo. Ik vind de foto heel mooi, maar de lay out was veel mooier. Ben je er nog mee bezig of is die oude lay out niet te combineren met een foto??

Groet,
Bob
Guest

Post by Guest »

Heren,

Het allerbeste uit Mexico. Ik hoop dat de Branderij borrel en succes is geweest en de troepen snel versterkt kunnen worden.

Ook vanuit deze kant mijn complimenten voor de site....

Over een paar dagen ben ik weer in Ollanda.

groet, Maarten
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Dank je voor je complimenten Willem.

Alhoewel het me niet in de koude kleren is gaan zitten, is het resultaat van de upgrade van gisteren er ook naar mijn mening wel naar.

De bedoeling is dat op termijn de hele Faust-site deze lay-out krijgt.

Ik heb veel vragen gekregen van mensen die eigen 'nickpages' willen gaan maken en hun eigen foto-album willen uploaden. Alhoewel ik ook graag alle mogelijkheden die dit wonder van techniek biedt zou willen benutten heb ik deze mogelijkheden uitgezet. Ook het uploaden van plaatjes naar de server heb ik geblokkeerd. Dit alles omdat de ruimte op de server beperkt is en we extra kosten maken als we over de limiet heen gaan.

Mvg, Richard
Vastenhoud

Post by Vastenhoud »

Hoe laat die teksten nu weer bewegen???[fade]

[flipv][fliph][stream]Eens kijken wat dit voor effect heeft...[/stream][/fliph][/flipv][/fade]

[php]Ik wil ook lopende tekst.

Groet,
Bob[/php]
Wilhelm
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Wilhelm »

VauSTB,

Je hebt verbazingwekkend werk afgeleverd! Het resultaat is schitterend, mijn complimenten voor de aanpassingen!

Groet, Wilhelm
Manolo
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by Manolo »

Wat betreft de ALV het volgende. Inderdaad is het zo dat deze ALV niet geheel conform de statuten is aangekondigd. Desalniettemin is het van belang dat er zo snel mogelijk gestemd wordt. Niet zozeer vanwege de InTiFaDA maar meer omdat tegen de personen die in stemming worden gebracht de procedure al op de wervingsborrel in de Brandery en afgelopen woensdag bekend is gemaakt. Daarnaast heb ik mondeling een behoorlijk aantal leden op de hoogte gebracht over de datum van de ALV. (waaronder ook jij dacht ik Richard)

Dat het convocaat te laat bij u is ontvangen gaat ons als bestuur zeer ter harte. Dit is mede veroorzaakt door vertroebelde communicatie met het bestuur van de LVVS (lees: Maarten Lameres). Aangezien hij lastig te bereiken was, konden wij de ToKo niet met zekerheid claimen. Zodoende leek het ons voorbarig om een convocaat de deur uit te doen zonder dat wij uberhaupt wisten of het plaats kon vinden. Wij vragen hier uw begrip voor.

Verder hopen wij u allen aanstaande woensdag te mogen begroeten. Immers deze ALV is 'zoals het poepend oud mos voorschrijft' op woensdagavond. Woensdagavond is naar ons idee een moment waarop de meeste heeren leden een plek in de agenda vrij hebben gehouden voor de Compagnie... en dat het dus met de opkomst wel goed gaat komen.

groeten

Het Bestuur Manolo
Locked