Publiek Gekonkel

Deze pagina is publiek toegankelijk. Er is ook een beveiligde konkelpagina, die zichtbaar wordt na inloggen.

Moderator: Beheer

Locked
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by TPW »

Leute,

Ik heb heugelijk nieuws: Alex von G heeft de aanslag in Istanbul overleefd en zit nu gezellig een koje thee te drinken op een terras naast de Aya Sofia! Hij heeft echter wel de knal gehoord...

TPW
thommyboy
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by thommyboy »

Bob,

De zondagavond-sub zou at my casa zijn morgen. dus als je plannen hebt... Let me know...
In ieder geval dus zondagavondsub at my place om 21.00.
Vastenhoud
Een kansloze kerel... Studeren, lul!

Post by Vastenhoud »

Er zijn ideeen voor een Koot en Bie avond aanstaande zondag. Wie hebben er interesse???

groet,
Bov "vrije jongen" Vastenhoud
Henkens
Sukkelende Sjaars
Sukkelende Sjaars

Post by Henkens »

Beste VSTB,

alvast bedankt voor het meenemen, voor de rest stel ik het erg prijs alle veranderingen, dus geen kritiek van mijn kant....

Beste Wil,

Het valt me tegen van je dat je zo kort van geheugen bent.... Het officiele faust wapen bestaat een duivel die ons logo (ook op das) vasthoud :P Dit officiele wapen zou ik graag terugzien op de officiele faust-site, lijkt me niet gek..... de duivel heeft niets te maken met het vorige lustrum, alleen de naam van het vorige lustrum is ervan afgeleid....
Dus wil ken je historie....

M.v.g. Roel "alleen opbouwend" Henkens
Manolo
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by Manolo »

Ik zal er achteraan gaan...

groeten

de Praeses
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Bestuurspagina

Post by VSTB »

Manolo,

Zou jij voor een bestuursfoto kunnen zorgen? Dan kan de bestuurspagina er ook op.

Mvg, Richard
Vastenhoud

Post by Vastenhoud »

Sorry VSTB, Felici heeft gelijk. Wij gladiolen moeten niet onderling verdeeld zijn, wij moeten tezamen heersen!
Ook ik ben je in de eerste plaats dank verschuldigd voor je enorme inzet en toewijding voor de site.
Ik wil je echter slechts van opbouwende kritiek dienen, opdat ook jij contact houdt met (leden van) je achterban.

Groet,
Bob "achterban" Vastenhoud
Guest

Post by Guest »

Kon niet inloggen. voorgaande berichtje is van Maarten!
Guest

Post by Guest »

Heren,

Hoewel over smaak valt te twisten, moeten we denk ik blij zijn met het enthousiastme en de daadkracht waarmee VSTB aan de site gewerkt heeft. Lang is er niks gebeurt, en nu wordt de site wekelijks mooier en gebruiksvriendelijker. Zij die mooier en beter kunnen zijn door de Internet-master al uitgenodigd. Maar beter is het wanneer ze zwijgen omdat ze zelf weinig effort in de site gestoken hebben. VSTB bedankt!

Heren, ik ga mijn laatste avond ik in Guadalajara. Morgenavond hoop ik weer op Nederlandse bodem te staan. En tequila in te ruilen voor een goed glas rode wijn.

Voor de AH (ik kan vanuit hier niet inloggen). Ik dacht aan de tweede vrijdag van Januari voor de AH nieuwjaarsborrel. Is dit een goede datum voor een ieder. Graag nodig ik jullie allemaal weer in Rotterdam uit, waar voor hapjes en drankjes (ja Bas, er is genoeg wijn) gezorgt zal worden.

groetjen uit Mexico. :P
Felici
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Voor het geval het niet duidelijk was:

Post by Felici »

Allemaal zingen:

We all love VSTB (2x)
For he is good with the php-thing (2x)
We are so happy with our new page (3x)
Thank you thank you thank you
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Ach, ik ga er niet eens meer op in. Ik heb er geen zin meer in. Naar mijn beste wil en kunnen heb ik een pagina gemaakt, zo mooi als ik maar kan. Ik zal deze pagina met nieuwe nieuwtjes blijven updaten.

Iedereen die het beter denkt te weten of te kunnen mag bij mij het ftp-wachtwoord opvragen, dat ik dan gaarne zal verstrekken. Veel succes, heren.
Felici
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

site lay-out

Post by Felici »

Gladiolen,

Gaat nou niet als wijven tegen elkaar tekeer, dit soort gedrag is een gladiool niet eigen. VSTB heeft duidelijk veel tijd in de site gestoken en moet daar waardering voor krijgen in plaats van kritiek. Bob heeft weliswaar niets voor de site gedaan, maar heeft recht op het geven van welgemeende adviezen, zoals Roel ook heeft gedaan. Zo heb ik zelf ook een paar kleine, welgemeende adviezen die denk ik niet al te moeilijk te implementeren zijn.

Ten eerste: ik merkte bij de instellingen (profiel) dat het kleurschema kan worden aangepast. Momenteel staat daar maar 1 optie. Kunnen dit er niet meer zijn zodat ieder zijn eigen kleurtjes kan kiezen?

Ten tweede: ik vind lichtblauw erg mooi, maar voor de bovenbalk zou donkerblauw misschien net iets mooier zijn en ook teruggrijpen naar de oude faustpagina. Het zou niet vloeken met het andere blauw want de bovenbalken en teksten van menutjes zijn ook al blauw.

Tenslotte zou ik graag het logo van Lodewijk (met die wegfadende faustdas) ergens zien, bijvoorbeeld rechtsboven of linksboven.

Dit is mijn bescheiden mening, het staat VSTB vrij om deze weg te wuiven. Kunnen we anders niet een poll openen voor dit soort dingen?

Voor al het overige ben ik van mening dat deze pagina briljant is, dat ik me zo helemaal niet ver weg voel en dat als ik Bob en VSTB hoor kibbelen ik de smaak van het bier al in mijn mond voel.

Groet,

F
Vastenhoud

Post by Vastenhoud »

Sorry Dammes, maar ik vind de verandering van de lay out van de home page (dus niet de konkelpagina) een stuk ingrijpender dan het door jou geschetste voorbeeld en welzeker de moeite van discussie waard.
Maar dat is mijn mening.

Groet,
Bob "eigen mening" Vastenhoud
Dammes
Mooie lul, zum wohl!
Mooie lul, zum wohl!

Post by Dammes »

O,

vorig bericht is trouwens van mij, vergeten in te loggen...

Dammes
Guest

Post by Guest »

Bob seriously,

wel even de spreekwoordelijke kerk in het midden houden; we gaan natuurlijk niet democratisch beslissen over elk lay-out technisch wissewasje.

Ik wil namelijk dat elke vierde letter van elk bericht blauw is en de daaropvolgende letter rood kleurt....dat is namelijk zo typerend voor Faust.....maar daar hoor je mij ook niet over!

Gaarne discussie over dingen die de moeite waard zijn; waarom er in virtuele wereld veel meer inzet is van AHC'ers dan in de werkelijke wereld (de borrel) bijvoorbeeld....
Locked