Publiek Gekonkel

Deze pagina is publiek toegankelijk. Er is ook een beveiligde konkelpagina, die zichtbaar wordt na inloggen.

Moderator: Beheer

Locked
JPH
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by JPH »

Beste Rogier,

Laat je het weten wanneer je op de illigale nude olympics een eerste plaats veroverd? De Faust eer moet toch ook in de US verdedigt worden!

Zou je aub het gezicht van de GWB niet willen gebruiken, of ben je geindoctrineerd door je verblijf :roll: ?

Gr. Jeroen
JPH
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by JPH »

Hey Emma,

het was idd een soort van regendans, winterse neerslag was nergens te bekennen en een van een bal was ook al geen sprake. Kun je echt niet een paar kistjes wijn sturen, die kelder is echt leeg. Succes met het plannen van bikini trips, 'k ga nu oefenen op een zonne-dansje,

Gr. Jeroen
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Ja, maar ook vaak Nederlandse vlaggen met 'welcome' erop gedrukt toch? Of is dat alleen in zuidelijke staten. Ik heb het iig vaak gezien en het heeft niets met Nederland te maken.
Rogier
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Rogier »

Kijk! Meer Amerikaanse vlaggen op dit forum.

De hoeveelheid vlaggen hier in de VS is ongelofelijk. Zelfs het lokale Shell-station heeft minimaal 6 vlaggen op zijn terrein staan. Wij als Nederlanders (en wat Britten) doen nooit echt moeilijk als het meer geld oplevert ;-).

Groet, R.
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Heeren,

Voor hen die het nog niet weten: de soci?teit is deze week van vanavond 0.00 uur tot vrijdag gesloten ivm het overlijden van een erelid. Erg spijtig allemaal, zeker vanwege de werving.

Mvg, Richard.
Vastenhoud
Een kansloze kerel... Studeren, lul!

Post by Vastenhoud »

VSTB, wie definieert die 'fatsoensnormen' die zijn niet in de wet opgenomen neem ik aan?

Rogier, wil je alsjeblieft die verschrikkelijke foto weghalen.

Groet,
Bob "censuur mag (in nood)" Vastenhoud
Rogier
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Rogier »

Hoi VSTB,

Is het tijdens zoiets als een "nude olympics" niet volstrekt conform de "fatsoensnormen" en conform de "kledingvoorschriften" om juist geen kleding te dragen?

Groet, R.
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Hoe verbiedt je de nude olympics? Ach, voor een jurist is dat niet zo heel moeilijk. Het motto is: houd het vaag. Een voorbeeldje:

Het is eenieder verboden zich ontkleed, dat wil zeggen zonder onder de op dat moment geldende weersomstandigheden redelijkerwijs naar fatsoensnormen te verwachten kleding te dragen, op of rond het universiteitsterrein te begeven of te bevinden.

Mocht iemand nog een loophole in deze bepaling vinden dan hoor ik het graag.
Guest

Post by Guest »

Hey Jeroen,
ik stuur mezelf al op binnenkort...... Maar ik ben het er wel mee eens dat die wijnkelder een beetje erg leeg is. Es kijken.
Hier geen gebak, maar er worden al wel vast plannen gesmeed voor de eerste bikinitripjes naar het strand, dus dat maakt wel veel goed. Hoe was het sneeuwbal (of is regendans hier beter op z'n plaats?)?
Groetjes, Emma
Rogier
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Rogier »

Hee Jeroen,

Nou... ikzelf niet, maar een aantal graduates met wat tijd over hadden er vorige week wel eentje gebouwd op ons binnenplaatsje van 1903 Hall (het complex met mijn kamer). Overigens willen mensen 's nachts in dronken toestand ook nog wel in groepen van een heuveltje afsleeen - dat doen ze dan op trays die bij het dinner worden gebruikt [en die speciaal voor de gelegenheid zijn meegesneaked].

Overigens is er ook zo iets als een 'nude olympics' die plaatsvindt op de eerste nacht dat het sneeuwt. Ik heb gehoord - maar heb moeite het te geloven - dat de universiteit hier tot vrij recentelijk haar bijdrage aan leverde door bij te dragen aan de organisatie. Een paar jaar geleden zou de universiteit de 'nude olympics' [het suggereert meerdere onderdelen] verboden hebben. Dit verbod op de 'nude olympics' is ergens in een reglement opgenomen. Erg grappig eigenlijk, om iets te verbieden als de 'nude olympics'. Hoe definieer je die handeling? In dit geval kan de universiteit dat vrij goed doen - ze organiseerde het immers ;-).

Een hoop winterlol, dus...

Groet, Rogier
JPH
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by JPH »

Beste Rogier,

Heb je al een sneeuwpop gebouwd?

Gr. Jeroen
JPH
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by JPH »

Hey Emma, 't weer is pet, dag regen, dag zon, dag regen. Maar het gebak smaakt vandaag wel lekker! Stuur je binnenkort wat flessen wijnen op?
Geniet van de zondag,

Gr. Jeroen
Guest

Post by Guest »

oh ja : twas cathy, by the way
maar dat zullen de "ge" en de "ni" wel al hebben verraden..
Guest

Post by Guest »

heyheyhey niels!! alles schitterend hier hoor! mijn e-mail is cgobert@vub.ac.be (over originaliteit gesproken). Aan alle heerlijke (alleen aan de heerlijke ;) ) hollandse venten : laat die mails maar binnenstromen!
Wie zijn de andere vrouwen??
een dikke bacio trouwens uit bologna, voor nieuws over het weer hier moet ge ni bij mij zijn aangezien ik het grootste deel van mijn tijd doorbreng in mijn boeken en in chinese restaurants..
Vastenhoud

Post by Vastenhoud »

Beste Jesca, Emma en Cathy en alle andere gasten.
Ik wil jullie bij deze van harte welkom heten op ons forum, laat vooral vaak van je horen en schuw de controversialiteit niet.
Ook alle andere gluurders, laat ons je verhalen horen.

Groet,
Bob "hoe meer zielen..."Vastenhoud
Locked