Publiek Gekonkel

Deze pagina is publiek toegankelijk. Er is ook een beveiligde konkelpagina, die zichtbaar wordt na inloggen.

Moderator: Beheer

Locked
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by TPW »

Jezus Christus! Die Emma is dus een sick bitch! Ze lijkt wel geobsedeerd door deze pagina en door ons. Ik vind dat ze erg veel overeenkomsten vertoond met Isabella uit GTST...!

Bizar.

TPW
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Onder de titelbalk staat een horizontaal geplaatst menu. Daarin staat op de tweede regel 'Statistieken'. Als je daarop klikt opent zich een goede webteller. Klik op maart 2004 en je wordt overladen met statistieken.

Mvg, Richard.
Sluysmans
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by Sluysmans »

VStB, waar kun je die bezoekgegevens op de site terugvinden (percentages e.d.)?
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Trouwens, wie last heeft van honderden spams per dag kan hier:

http://www.aktu.nl/pc-active/spam/home.asp

checken of hij op de cdroms met miljoenen email-adressen voorkomt. Zo sta ik er niet op (ik ontvang er ongeveer 3 per dag), maar Felix komt wel op de spam-cd's voor (hij ontvangt er, zo zei hij, enkele tientallen per dag).

Als je op zo'n spam-cd voorkomt moet je je misschien toch eens gaan afvragen of het niet tijd wordt voor een nieuw email-adres.
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Nog wat extra info:

Ze is in maart de nummer 5 in aantal bezoeken aan de Faust-site. In totaal bezocht ze de site 2213 keer in de afgelopen 9 dagen en nam ze daarmee 2.88% van de bezoeken op zich.

Voor een member, die ook het beveiligde gedeelte bezoekt, vind ik dat niet zo gek. Een non-member, een vrouw bovendien, die 2213 keer in 9 dagen de site van een heerenclubje bezoekt, daar heb ik toch ernstige bedenkingen bij.
Sluysmans
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by Sluysmans »

Roger that, Sherlock!

TWP, Truus verwacht ons zaterdag a.s. om 10.45 uur op de koffie. Your car or my car?
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

De konkels van Emma, ip-adres 194.98.29.3, komen iig wel uit Frankrijk. Het is dus niet Anthon die zich een alter ego (alter ega?) heeft aangemeten, zoals ik in eerste instantie vermoedde.

inetnum: 194.98.29.0 - 194.98.29.255
netname: UUNET-NET1
descr: UUNET, a WorldCom Company
descr: 215, Av Georges Clemenceau
descr: 92024 NANTERRE, France
descr: UUFR-POP-MON1
country: FR
admin-c: JB371-RIPE
tech-c: JB371-RIPE
status: ASSIGNED PA
remarks: abuse@fr.uu.net
mnt-by: IWAY-NOC
changed: net-adm@iway.fr 19981120
changed: fmartzel@fr.uu.net 20010518
source: RIPE
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by TPW »

Ik heb dat gehoord op het afstuderen van mijn zus. Zij heeft een goed vriendinnetje en een vriendinnetje daarvan is de koffiejuffrouw van de set van GTST.

TPW
JPH
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by JPH »

Oja, deze Jeroen bestaat nog!
JPH
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by JPH »

Welke betrouwbare bron, Tjarco? Mis overigens nog steeds aukje.

Jeroen
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by TPW »

Het schilderij is nog niet terecht. Daarnaast gaat het niet zo goed met Janine... Ik heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat Robin de moordenaar is van Pascale. Mijn voorgevoel in deze was dus juist. Pascale heeft immers Robin een aantal keer geslagen, daarnaast kan hij het niet verkroppen dat Pascale Benjamin heeft verlaten voor Dennis Tuinman...

TPW
Sluysmans
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by Sluysmans »

Is dat gestolen schilderij van Ludo overigens alweer terecht?

En verder wat betreft de "gasten" op deze site: voor gasten staat de deur steeds open, maar dat betekent niet dat dergelijke gasten quasi-anoniem behoren te kankeren op bezoekende Leden. Een verbaal steekspel kan ik zeker waarderen, maar dan met opgeheven vizier. Dus, wie is nu in godesnaam deze Emma die het om voor mij volstrekt onbegrijpelijke redenen interessant vindt om dagelijks deze site te bezoeken?

Tonnerwetter
Hoogstad
Extreem Mooie Lul
Extreem Mooie Lul

Post by Hoogstad »

precies Tjarco!

Je slaat de spijker op zijn kop!

Zielig he voor Barbarba? ik vind die Anouk maar niks.

Groet
Maarten
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by TPW »

Luister eens, Emma, wat is er verkeerd aan GTST? Ik zie jou nergens voor aan, alleen je moet wel weten dat er ingeveer 2 miljoen mensen per dag naar dat programma kijken en de kans dus redelijk groot is dat jij dat ook volgt. Je suggereert dus dat er iets mis is met die 2 miljoen mensen, dus ook met mij, mijn huisgenoten, dispuutsgenoten, familie, vrienden et cetera. Daarnaast ken ik Jeroen Biegstraten niet persoonlijk maar heb hem wel een paar keer in een grijs verleden gesproken.

In plaats van een heleboel mensen tegen het zere been aan te schoppen, zou ik me, als ik jou was, in het vervolg maar onthouden van enig commentaar op deze site.

TPW

P.S. Heb je trouwens geen franse vrienden die je kunt vervelen met je ge-emmer?

TPW
Guest

Post by Guest »

GTST??????? Waar zie je mee voor aan echt!!!??? :x En wat ben jij voor iemand dat je dat weet :roll: ? Hmmm........

Emma
Locked