Publiek Gekonkel

Deze pagina is publiek toegankelijk. Er is ook een beveiligde konkelpagina, die zichtbaar wordt na inloggen.

Moderator: Beheer

Locked
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

14 voor, 4 tegen, maakt 18 stemmers.

Idd is dat niet de hele club, maar wel het gedeelte dat regelmatig konkelde en nog steeds konkelt (op VD na, dat vind ik wel jammer).
Wilhelm
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Wilhelm »

By the way, heeft onze Telfort regulatory bastard nog van zich laten horen?? Het blijft stil aan de Hoogoorddreef.....

Wilhelm
Wilhelm
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Wilhelm »

Volgens mij heeft onze club meer dan 14 potenti?le stemmers, zodat de uitslag zoals door VauSTB gepresenteerd enigszins arbitrair is.

Niettemin is de nieuwe konkelpagina wat mij betreft een echte successtory.

Groet, Willem
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Tot mijn vreugde kan ik u mededelen dat in de enquete over het al dan niet behouden van dit forum 14 tegen 4 v??r dit forum is gestemd. Derhalve zal vooralsnog dit forum behouden blijven.

Mvg, Richard
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

De wisselings-ALV is behoudens tegenbericht woensdag 22 september, dus niet woensdag a.s. Zoals gewoonlijk stuur ik een week van tevoren een convocaat rond.

Mvg, Richard
Vastenhoud
Een kansloze kerel... Studeren, lul!

Post by Vastenhoud »

Hoogstad. Leuk dat je er ook bent en wat een passende foto.

Manolo, wat bedoel je met je reactie aangaande de wandeling. Het lijkt me duidelijk dat die wandeling er komt en op 3 januari. Volgens mij hoef jij daar niets meer aan te doen.

Ook een kerstdiner met dates, dan moet ik mijn contacten met mijn sjaarsjes weer even aan gaan halen. :razz: .

Ben er morgen met het eten niet bij, ik ga met de oude resco naar de constitutieborrel en daarna met hen eten.

Is de wisselingsALV woensdag??? Ik ga daar van uit, volgende week woensdag moet ik namelijk 's avonds werken.

Groet,
Bob "waneer zijn we eindelijk van Hofstede verlost" Vastenhoud
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Och, och, ft Manolo, dat vind ik mooi. Een kerstdiner! =D>
Restaurant Parkheuvel te Rotterdam, I presume?
Manolo
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Nieuwjaarswandeling

Post by Manolo »

Beste Heeren der AHC en AH,

Uw zelfintitiatief wordt gewaardeerd. Namens het ft-bestuur kan ik mededelen dat wij deze wandeling al in ons programma hadden opgenomen. Immers het is een van de mooie tradities binnen Faust! Jammergenoeg is de echte wandeling afgelopen jaar niet doorgegaan.

Leden die dit idee concreet willen uitwerken in een project en een datum staan hier vrij in. Vanuit het ft-bestuur zal er alle moeite worden gedaan dit jaar de traditionele wandeling door te laten gaan!

Daarnaast wil ik u alvast een ander idee onthullen: Dit jaar zal er een Faust-kerstdiner (met dates) georganiseerd worden. Hierover zult u meer vernemen in de komende ALV's. (so be there!)

groeten

de ft-praeses - de kurk moet eraf!-
Hoogstad
Extreem Mooie Lul
Extreem Mooie Lul

Post by Hoogstad »

En wie durft mij eigenlijk een beginnende bierfeut te noemen? nog nooit naar "zij gelooft in mij" gekeken zeker. :twisted:
Hoogstad
Extreem Mooie Lul
Extreem Mooie Lul

Post by Hoogstad »

zo, nu ik eindelijk ook heb weten uit te vinden hoe je een plaatje kleiner dan 6 kb maakt, met minder dan 80*80 pixels, dat ook nog een jpeg of een gif bestand is en bovendien niet gelinkd is aan een pagina die leeg is, heb ik ook gezicht, joepie. nu nog de laatste 300 konkels op 11 verschillende pagina's lezen en ik ben weer helemaal bij.

:P
Vastenhoud

Post by Vastenhoud »

Goed nieuws, zo verneem ik. Er gaat weer gewandeld worden en wel op 3 januari. Ik ben er voor alsnog bij. Zeker als Jaaks en Wilhelm zouden 0verwegen het traject door het o zo mooie Westfriese land te laten lopen. Daarin zouden bv een kopje thee bij mijn ouderlijk huis en een bezoekje aan het stoommachinemuseum in Medemblik een optie zijn.

Ik verwacht snel meer neiuws op de door Tijsterman aan te maken beveiligde map.

Groet,
Bob "lopen is interresant, je staat er niet bij stil" Vastenhoud
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Bugs

Post by VSTB »

1. Een prikbord zit in de volgende versie van dit programma. Tzt zal ik die installeren.

2. Het steeds op de eerste konkel komen na het plaatsen van een bericht is iets waar ik niets aan kan doen. Ik zal dit uitleggen:

In het programma worden oorspronkelijk konkels van oud naar nieuw gesorteerd. Dat is voor ons doel niet handig en ik heb dat daarom omgedraaid. Daarvoor moest ik het programma aanpassen.

Het programma denkt echter nog steeds dat de nieuwste konkels op de eerste pagina staan en gaat daar dus na het plaatsen van een konkel naar toe. Ik kan dat niet veranderen omdat het een hele ingewikkelde routine betreft die ik geheel zou moeten herschrijven. Daarvoor heb ik echter te weinig tijd en bovendien te weinig kennis van php. Dus sorry voor het ongemak, ik vind het zelf ook niet optimaal maar kan er niets aan doen.

Wellicht is dit ook in de volgende versie verholpen. Mvg, Richard
Geilenkirchen
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by Geilenkirchen »

Ik ben komende dinsdag bij het eten afwezig, dit in verband met de constitutie borrel (waar ik dienst loop).

Groetjes Alex
Wilhelm
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Wilhelm »

Overigens zit er nog een kleine fout in dit programma: als je een bericht achterlaat en je eigen bericht wilt zien, dan kom je altijd terecht op de eerste kolom. Ik vind het prettiger om ook daadwerkelijk de meest recente berichten te bekijken.

VSTB, er is werk aan den winkel!

Wilhelm
Wilhelm
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Wilhelm »

VSTB,

Zou jij misschien een prikbord willen maken waarop onze activiteiten geplaatst kunnen worden?? Dat is wel zo handig.

Ik verneem graag van je.

Groet, Wilhelm
Locked