Actualiteitendiscussie
Moderator: Beheer
- Vastenhoud
- Een kansloze kerel... Studeren, lul!
- Vastenhoud
- Vastenhoud
Ik denk dat als ons Nederland het slachtoffer wordt van ordinair geweld aangedaan door oosterse primitievelingen, de Grebbeberg in ere wordt hersteld, de Hollandsche Waterlinie onder het stof vandaan wordt gehaald, dat er luchtafweergeschut komt te staan op de Kinderdijk, dat de Kazematten bij de Afsluitdijk worden gerenoveerd en dat Hare Majesteit het land zal ontvluchten ten einde een veiliger heenkomen te vinden.
TPW
TPW
- VSTB
- Herr Doctor Doctor Faust
Maar waarom zou Italie doelwit nummer een zijn voor een komende aanslag? Ik denk eerlijk gezegd dat NL, komend voorzitter van de EU, ook wel een redelijke kans maakt om op het lijstje van de geitenneukers te staan. De UK is ook altijd een geschikte kandidaat lijkt mij.
Inderdaad is een metro een ideale plek voor het plegen van een aanslag. Maar denk je eens in wat er een prachtige doelen in NL bestaan. Pernis, grootste raffinaderij van Europa, DSM, goederentransport van gevaarlijke chemicalien en tot slot Schiphol, de doorvoerhaven van Israelisch legermaterieel.
Mvg, Richard.
(PS Ik verander de naam van dit onderwerp in Actualiteitendiscussie. Dat lijkt me bij nader inzien een veel vruchtbaarder onderwerp.)
Inderdaad is een metro een ideale plek voor het plegen van een aanslag. Maar denk je eens in wat er een prachtige doelen in NL bestaan. Pernis, grootste raffinaderij van Europa, DSM, goederentransport van gevaarlijke chemicalien en tot slot Schiphol, de doorvoerhaven van Israelisch legermaterieel.
Mvg, Richard.
(PS Ik verander de naam van dit onderwerp in Actualiteitendiscussie. Dat lijkt me bij nader inzien een veel vruchtbaarder onderwerp.)