Publiek Gekonkel
Moderator: Beheer
- VSTB
- Herr Doctor Doctor Faust
Dit zijn de konkels van na 8 juni, die door het terugzetten van de backup zijn verwijderd.
VSTB - 08 Juni 2004 10:21 pm
Onderwerp:
Cathy, indien ge mij uw email-adres kenbaar maakt, kan ik voor u uw eigen login aanmaken.
Dan hoeft ge niet meer zo anoniem te konkelen!
Vastenhoud - 09 Juni 2004 12:12 am
Onderwerp:
Maar al? das meiske mag dan niet op dien beveiligde konkelpagian komen eh. Maar da zou wel plesant zijn zou zij hier met een naam en een plaatje haar berichtjes kunnen achterlaten.
Groet,
Bob den belg
TPW - 09 Juni 2004 12:16 am
Onderwerp:
Dat vind ik ook. Ze mag best een berichtje plaatsen maar een account voor de beveiligde konkelpagina, nee, das voor kerels onder mekaar! No offence, Catie!
VSTB - 09 Juni 2004 02:07 am
Onderwerp:
Allee, da was'k nie van plan, nee!
De wiefkes mogen slechts op het publieke gedeelte...
Een plaatke en een naamke zouden heur nochtans wel goed staan, zo dacht ik.
TPW - 09 Juni 2004 10:04 am
Onderwerp:
Wat voor dialect tracht je daar te spreken, Retard? 't Fries?
Vastenhoud - 09 Juni 2004 11:08 am
Onderwerp:
Maar al? geenen WestFreis dan toch zeker eh.
Vastenhoud - 09 Juni 2004 12:26 pm
Onderwerp:
Koik woant Westfries doat klink meer zo. Maar zulle jullie geniesen woiten, moar jah julle benne dan ok noit te kermis 'weest.
Groet,
Boer Bob
TPW - 09 Juni 2004 01:14 pm
Onderwerp:
Wablief?
Vastenhoud - 09 Juni 2004 01:29 pm
Onderwerp:
Snap je dat weer niet Tipi?!?
Niels - 09 Juni 2004 01:37 pm
Onderwerp:
Kunnen we het niet bij ABN en Leids houden? Da's veel makkelijker en dat begrijpen we allemaal.
Vastenhoud - 09 Juni 2004 01:57 pm
Onderwerp:
Natuurlijk we moeten ons weer aanpassen aan de mensen met een taalachterstand, nou het is al goed hoor Niels, we houden het wel op ABN.
puh...
TPW - 09 Juni 2004 03:20 pm
Onderwerp:
Bob,
Hoe bedoel je: WEER niet?
Niels - 14 Juni 2004 01:19 pm
Onderwerp:
Taalachterstand. Leids - belgisch - westfries. Ik spreek de eerste, nu jij weer
A.M. Verweij - 25 Juni 2004 11:20 am
Onderwerp:
Welke enorme rukker heeft al die onderwerpen weggehaald ????
Groet Verweij
Vastenhoud - 25 Juni 2004 02:56 pm
Onderwerp:
Iemand met 'verstand van zaken'?!?
Sterk - 25 Juni 2004 08:50 pm
Onderwerp: 'allo 'allo
He mensen!
Hoe krijgen jullie allemaal van die scherpe foto's bij je profiel?
Bij mij zegt ie net zo lang dat mijn afbeelding te groot is, totdat ik hem zover verkleind heb dat ie onherkenbaar wordt...
mzzl
Sterk
pieter - 25 Juni 2004 09:51 pm
Onderwerp:
Ik heb gewoon via google een kleine afbeelding gezocht...
Sterk - 25 Juni 2004 10:16 pm
Onderwerp: vanavond
komen er nog mensen vanavond?
vast wel....
TPW - 26 Juni 2004 02:45 am
Onderwerp:
Sjeezus, Sterk!
Jij hier? Wat heb je voor maat? s,m,l,xl? Over je avatar weet ik niets... laten regelen door retard, vandaar!
Gruess Gott,
TPW
Sterk - 26 Juni 2004 04:44 am
Onderwerp: He TPW
ik heb xl,
Is dat voor die mooie capuchontrui die jij hebt?
Sterk
Vastenhoud - 28 Juni 2004 02:34 pm
Onderwerp:
blijven oefenen Steven.
Groet,
Bob
Anonymous - 30 Juni 2004 04:27 pm
Onderwerp:
MIJN GOD!!!
Ik ben weer s veeeel te lang afwezig geweest!! Eerst en vooral DANK U HEREN OM MIJN MEEST BRILJANTE FOTO UIT TE KIEZEN namelijk die waarop ik half verlamd achter de piano zit en VSTB naar de camera kijkt met de blik "ach, zolang ik maar goed op de foto sta is er niks aan de hand.." Ik dacht dat die foto al lang verdwenen/verbrand/whatever was... nee, integendeel... hij krijgt gewoon een EREPLAATSJE (grom)
Ook handig voor de mensen die me nog niet kennen : hallo, ik ben Cathy, de belg (hoewel volgens haar vrienden niet meer, aan haar accent te horen..) en als je wil weten hoe ik eruit zie : ik ben dat depressieve kind op die pianokruk, dat zich afvraagt: maar w??rom krijg ik maar ??n pint als ik toch twee handen heb????
H?, maar vrees niet, ik zie er al lang niet meer zo uit mijn haar is nu namelijk KORT! haha, jullie zijn vast benieuwd! (het duurde toch een tijdje voor De Vries me had herkend..)
Komen jullie allemaal naar het feestje van Ro? Hope so, het is weeral s te lang geleden
VSTB, mijn emailadressen zijn : cgobert@vub.ac.be en cgobert@hotmail.com, ik weet niet goed welk ge nodig hebt, maar ik zou wel idd graag een naampje en een fotootje hebben op dees konkelpagina..
Nou, tot de achtste dan maar????? En may there be beer, want de belg is coming
Groetjes
Cathy
Downaold - 30 Juni 2004 04:47 pm
Onderwerp:
There might be beer, belgian.
VSTB - 30 Juni 2004 04:59 pm
Onderwerp:
Cathy, leuk je hier weer te zien.
Je fotootje en loginnaam zullen nog even moeten wachten, want achter de schermen is de Faustpagina in crisis: er zijn diverse onderwerpen van de beveiligde konkelpagina verdwenen.
Voor ik iets kan doen moet eerst die backup terug zijn.
- Vastenhoud
- Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Neen, Lefroid, u mag w?l bang zijn : voor ??n of andere zotte belg die u komt ophalen.. be prepared
h?, gasten, ik hoorde zonet van de zanger van jullie favoriete punkband (de Heideroosjes, wie anders!) dat de Ridderorde van Oranje Nassau een lid rijker is !! haha!! welkom, dj Ti?sto! Daar zijn jullie toch heel erg fier op, nietwaar
catje
h?, gasten, ik hoorde zonet van de zanger van jullie favoriete punkband (de Heideroosjes, wie anders!) dat de Ridderorde van Oranje Nassau een lid rijker is !! haha!! welkom, dj Ti?sto! Daar zijn jullie toch heel erg fier op, nietwaar
catje
- Vastenhoud
- Een kansloze kerel... Studeren, lul!
'Het' is limoncello, maar er bestaan talloze variaties op, zoals limoncella, limonello, limonella, limonc'? (chi c'? c'?, chi non c'? non c'?), limond'oro etcetera etcetera. Ik probeer er wel wat van mee te nemen, maar misschien wordt de bagage die ik in het vliegtuig mag meenemen (max 15 kilo) sowieso een probleem.
Ik kom ergens begin juli terug. Ik weet nog niet precies wanneer. Ik heb het plan opgevat om een sorry-dat-ik-niet-heb-gemaild-maar-laat-me-het-goedmaken-met-een-feestjefeestje te bouwen. Zodra ik weet wanneer laat ik het weten.
Tot snel dus.
Ik kom ergens begin juli terug. Ik weet nog niet precies wanneer. Ik heb het plan opgevat om een sorry-dat-ik-niet-heb-gemaild-maar-laat-me-het-goedmaken-met-een-feestjefeestje te bouwen. Zodra ik weet wanneer laat ik het weten.
Tot snel dus.