Bij het teruglezen zie ik dat mij gevraagd wordt om contact op te nemen met Frankonia. Nu, als we met z?n allen een gezellig feest willen hebben, dan laten we dat liever achterwege.
Sorry VSTB, maar ik ben op NKT dat weekend, ik wilde uitsluitend jullie aansporen wat gastvrijer te zijn, misschien dat jij dus samen met Tjarco die "moffen" moet gaan gangbangen?....
Ik weet niet hoe jouw opvoeding is geweest Bob, maar bij mij was het zo dat humor een belangrijke plaats in nam in ons gezin en dat een grapje aldus feilloos van de realiteit kon worden onderscheiden. En zoals ik al heb kunnen concluderen en zoals jij dat net in onderstaande konkel hebt bevestigd: Herberg Vastenhoud ist ab heute geoffnet...!
Ik weet niet hoe jouw opvoeding is geweest Tjarco, maar bij mij was het zo dat als mensden al twee keer gastvrij naar jou zijn geweest dat je ook gastvrij bent als zij een keer langskomen, zoals nu misschien.
Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk...
Wat een onzin, Bob, dat we ze wat verschuldigd zijn... Ik denk juist dat ZIJ nog heel wat wieder gut zu machen hebben. Maar ik begrijp het al: Herberg Vastenhoud ist ab heute geoffnet...!
Ik vind het prima, ik denk wel dat we ze dat verschuldigd zijn. Die emmers bier is geen probleem, want wij hebben toch niet de toegang tot dusdanige hoeveelheden goedkoop bier.
Iedere keer dat je op dat feest naar de wc moet staat er dan zo'n mof met een emmer bier. Zodat het effectieve nut van het naar de wc gaan nihil is, want als je die emmer hebt leeggedronken dan moet je weer...