Publiek Gekonkel

Deze pagina is publiek toegankelijk. Er is ook een beveiligde konkelpagina, die zichtbaar wordt na inloggen.

Moderator: Beheer

Locked
Guest

Post by Guest »

Dag VSTB, Sherlock,

Er is sinds 1919 veel veranderd. Ook in casa Versteegh/Huiskes heeft de tijd niet stil gestaan. Dus wanneer je een log vanuit ons huisadres ziet staan kan het zowel om het mannetje als om het vrouwtje gaan, Sherlock!

Let wel, ook ik verlang zo nu en dan naar de tijden van voor 1919, maar gedane zaken.........

Cheers,

Alex
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Hmmm... Dat was Jescalexander Huiskes
Tijsterman
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by Tijsterman »

Hoi Jesca,

Alles goed. Leuk dat je er weer bent. Ik besef maar al te goed dat jij het grootste slachtoffer bent van de nieuwe konkelpagina. Het is echt treurig. :shock:
Jesca

Oude konkelpagina

Post by Jesca »

Tjarco! Het adres van de oude konkelpagina is:
http://two.guestbook.de/gb.cgi?gid=419781&prot=ozcney
Ik denk dat ik namens Van Dalen mag spreken als ik zeg dat we je gauw weer op de vertrouwde site hopen te mogen begroeten!
Manolo
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by Manolo »

Mijn voorkeur gaat over het algemeen uit naar 'octopuss'

groet

Manolo 'tapas' Dijkstra
Manolo
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by Manolo »

Bob,

ik bouw speciaal voor oplettende figuren als jij soms een taalfoud in....
:roll: Zodat het bericht beter in je geheugen wordt gegraveerdddd...

groet

Manolo
Felici
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Werfen

Post by Felici »

Bob, Gewerft is naturlijk een toegestane verbastering van Geworven, ter ere van een gerespecteerd lid der AHC.

Overigens wens ik zo spoedig mogelijk een digitale kopie van de 'flyer' te ontvangen zodat ik in Bologna ook kan Werfen.

Tenslotte is er een kleine kans dat ik toch wel meekan naar Heidelberg, ik houd jullie op de hoogte.

F
Vastenhoud
Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Een kansloze kerel... Studeren, lul!

Post by Vastenhoud »

Manolo,
Je bent een held, maar de voltooide tijd van werven is toch echt geworven.

Waarvan acte!

Groet,
Bob
Guest

Post by Guest »

He TPW,

eindelijk jouw naam hier weer te zien!! De weg naar de konkelsite was lang, maar het is hier een 'walhallah'...

Groet

Manolo 'wien neerlandsch bloed....' :P :-x :twisted:
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by TPW »

En kan je dan ook weer afzakken van Herr Doctor Faust naar Beginnende Bierfeut?
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by TPW »

Leute!

Hoe hoog moet je konkel/hour zijn om doctor Faust te worden en af te komen van dat akelige stempel beginnende bierfeut?!

Zum wohl.

TPW
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by TPW »

Sacre Dieu!

Tis me eindelijk gelukt me deze duistere site te doorgronden...

Herr Sluys: Maarliefst 105 konkels tot nu toe! Dat heeft de DBBW een hoop declarabele uren gekost. Uitgaande dat een konkel plaatsen en even bijlezen 5 minuten kost en dat 1 uur zes declarabele eenheden heeft die per stuk 30 euro kosten, dan kan je tot de conclusie komen dat dit geintje heeft gekost: 105*5=525/60=8,75 uur*180 euro= EUR 1575. Ach ja, het zijn maar getallen.

Dan Van Dalen: Ben jij nog altijd actief op de oude site? Vast wel. Die irritante VSTB wil geen link van ahcfaust.nl leggen naar de Gouwe Ouwe Trouwe, ondanks herhaaldelijk vriendelijk verzoek. Misschien moeten we maar eens een petitie indienen bij het Bestuur. Voorwaar moeten we het ook nog eens hebben over de lustrumkledinglijn en de samenstelling ervan. Let wel: Goed gekleed zijn heeft in laatste instantie weinig met mode te maken.

Met mijn respect aan mevrouw en beleefde groeten, met de meeste hoogachting,

TPW
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Back in Town

Post by TPW »

Leute,

Voor de zoveelste keer en op veler verzoek probeer ik het maar weer eens een keer: konkelen op de nieuwe konkelpagina. Mary mother of God!

Speciaal voor JAMA en Van der Speck: Kunnen we de Wilhelm Elschotdag een weekje vervroegen? Dat komt mij beter uit in verband met tentamens die ik de maandag daarop volgend heb. Ik zal julleu nog bellen.

Weet daarnaast iemand het adres van The Original Konkelsite? Wil namelijk Van Dalen moreel ondersteunen.

Cordialement,

TPW
Sluysmans
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by Sluysmans »

Kijk, dat zijn niet alleen woorden, maar ook daden.

De kersverse praeses-in-spe doet recht aan het in hem gestelde vertrouwen. Een goed begin, dus dat belooft wat.

De nagedachtenis van zijn obscure voorganger zal thans naar ik mag hopen snel verbleken...

8)
Manolo
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by Manolo »

Waarde AHC-ers en AH-ers,

Wat betreft de werving en de almanakfoto het volgende:

- A.s maandag 20 oktober werven op Augustinus, vanaf 23:00. We gaan flyers uitdelen, augustijnen aanspreken, en zoveel mogelijk tweedejaars uitnodigen voor een wervingsborrel op 29 oktober.

- woensdag 22 oktober om 17:00, voor de Wissel-alv, wordt er een almanak-foto gemaakt. Verzamelen voor de Hortus

- maandag 27 oktober wordt er wederom gewerfd op Augustinus

- woensdag 29 oktober zal er een wervingsactiviteit zijn.

Over deze activiteiten zult u zo spoedig mogelijk gebeld worden!!! Zorg in ieder geval dat u de hiervoor genoemde data vrijhoudt. Daarnaast zal er een mailing uitgaan naar alle tweedejaars die nog geen gezelschap hebben om hen voor de activiteit van 29 oktober uit te nodigen.

Met vriendelijke groeten

Manuel Dijkstra namens de Wervings-cie
Locked