Zo'n moord is inderdaad een diep trieste en hoogst merkwaardige gebeurtenis.
Als de 22-jarige inderdaad de schuldige is, is er volgens mij een mogelijke verklaring voor het voorval, die nog niet veel besproken is, maar wel hout snijdt:
De man was aan het inbreken in de school en werd door het jongetje betrapt. Als paniekreactie schakelde hij het jongetje uit, met als eigenlijke bedoeling niet verraden te worden.
Ik kan me niet voorstellen dat dit een moord met voorbedachte raden is geweest.
Ach... Een mooi voorbeeld dat er eigenlijk niets is veranderd na de val van het communisme.
Gasten, maar wat vinden we van het verhaal van dat jongetje van 8 dat zou zijn vermoord door een jongen van 22 jaar. Ik vind het echt te bizar voor woorden!
Trouwens, ik vind de moord op die ex KGB-er wel James Bond style waardig!! Dit zou zo uit een Tom Clancy kunnen komen!! Don't fuck with the KGB zou ik zo zeggen!! Beetje collateral damage doordat die sovjetunit om het materiaal te vervoeren natuurlijk zo lek was als een mandje!! Maar ach, de Sovjets hebben nooit moeilijk gedaan over een dode meer of minder!! Opgeruimd staat netjes....
Pcies, als het puntje bij paaltje komt zijn het die types als Nik die het hardst roepen om hulp!! Nou, ik zou gewoon doorrijden, of vliegen natuurlijk, want de luchtmacht is natuurlijk veel mooier dan dat gedoe met die zandhazen!!