Publiek Gekonkel
Moderator: Beheer
Jesca,
leuk dat je hier nog komt. inderdaad ik werp per dag nog welgeteld een blik op wat vroeger ons veilige virtuele onderkomen was. Dat blauw en dat wit (snif) wat is daar gestreden en gefluimd. Makes you wonder...
Maar ben helemaal senang hier. Dus nog geen heimwee.
Zet de volgende keer wel je naam neer. anders blijf je zo anoniem en je weet van VD daarvan vindt...
leuk dat je hier nog komt. inderdaad ik werp per dag nog welgeteld een blik op wat vroeger ons veilige virtuele onderkomen was. Dat blauw en dat wit (snif) wat is daar gestreden en gefluimd. Makes you wonder...
Maar ben helemaal senang hier. Dus nog geen heimwee.
Zet de volgende keer wel je naam neer. anders blijf je zo anoniem en je weet van VD daarvan vindt...
Tja Jeroen, helaas is het hier vrij ernstig afgekoeld: we zijn in twee dagen gedropt van 21 naar 14 graden, omdat er nu opeens bewolking is. Nou hadden we al ruim een week geen wolk meer gezien, dus zo vreemd is het niet, maar ja, helaas dus. Maar ?ls er even geen wolken zijn is het wel gelijk weer achterlijk warm (zoals toen ik aan het eind van de ochtend naar huis liep, t-shirtje en spijkerjasje...). Hoe is het weer daar?
Groetjes, Emma
P.S. Zie ik opeens wat leuks staan over een kamer. Heb ik waarschijnlijk niks aan, maar als iemand een kamer voor me weet per 1 juli: heeeeeeeeeeeeeel graag!
Groetjes, Emma
P.S. Zie ik opeens wat leuks staan over een kamer. Heb ik waarschijnlijk niks aan, maar als iemand een kamer voor me weet per 1 juli: heeeeeeeeeeeeeel graag!
- Rogier
- Doctor Faust
Hoi Emma,
Wellicht kan ik je verleiden met het weerbericht vanuit mijn dorpje in de VS onder New York?
Gisternacht (toen ik natuurlijk flink veel buiten moest lopen) was het -17 graden Celsius, maar gelukkig stond er een flinke wind waardoor internet mij wist te vertellen dat het aanvoelde als -26!
Heerlijk.
Groet, Rogier
PS het enige leuke is dat er sneeuw ligt dat knarst onder je schoenen - dan hebben we het wel gehad.
Wellicht kan ik je verleiden met het weerbericht vanuit mijn dorpje in de VS onder New York?
Gisternacht (toen ik natuurlijk flink veel buiten moest lopen) was het -17 graden Celsius, maar gelukkig stond er een flinke wind waardoor internet mij wist te vertellen dat het aanvoelde als -26!
Heerlijk.
Groet, Rogier
PS het enige leuke is dat er sneeuw ligt dat knarst onder je schoenen - dan hebben we het wel gehad.
Krijg nou wat! Zit je tussen het studeren door (jawel, acht tentamens in anderhalve week; de zon maar schijnen en ik alleen maar leren) een beetje te klooien op internet, zit je opeens op de site van Faust. Maar helaas, ik moet weer verder er ligt hier namelijk een nogal angstwekkende stapel aantekeningen en grammaticaboeken naast me...
Groetjes, Emma
Groetjes, Emma
thommyboy wrote:Kijk, waar klaagt Jesca nou over?? Neem een voorbeeld aan Cathy en kom als gast konkelen. Net zo leuk...
Dus je leest de oude konkelpagina nog wel Thom? Het is overigens voor het eerst sinds tijden dat er hier een beetje leven heerst. De voorgaande weken (maanden?) was het echt helemaal niks. Daarin moest ik VSTB wel gelijk geven.
Ja, ik lees deze pagina dus ook nog wel af en toe...
Ik kan wel best een kamer in Leiden gebruiken tis eens wat anders dan bij uw ouders in het rustieke Sint-Pieters-Leeuw wonen (waar de boer uw straat doet stinken)...
Aan al de mannen die aanwezig waren in Heidelberg : twee kussen van mij, a.k.a. cathy, de vlaamsche deerne (die op dit moment abnormaal hard zit te studeren voor tentamens in bologna maar straks haar boeken opzij gaat smijten om met een fles wijn op piazza maggiore te gaan zitten!!!)
Aan al de mannen die aanwezig waren in Heidelberg : twee kussen van mij, a.k.a. cathy, de vlaamsche deerne (die op dit moment abnormaal hard zit te studeren voor tentamens in bologna maar straks haar boeken opzij gaat smijten om met een fles wijn op piazza maggiore te gaan zitten!!!)