Woooooooow.
Hier ist prima, alleen hard aan het leren. Dus dat was dag met m'n handje tegen de feestjes. Beetje jammer! Daar nog steeds alles muy bien?
Is het niet wat stuitend dat gezien jouw marginale aanwezigheid op deze site (zelfs sjaars Niels heeft meer berichten achtergelaten) niet verder komt dan een herhaling van een voorgaande, eveneens nietszeggende bijdrage van een ander?
Emma is het nieuwe kippetje in den vreemde van onze eigen Antoon.
Bob, heb jij een atoomkelder?
Emma, dipjes mogen. Die heb je in Nederland namelijk ook wel. Het is goed van je te horen, hoewel ik er van te voren niet op gerekend had dat dat op deze manier zou gebeuren...
Tjarco, heb je dan helemaal niet opgelet. Emma is het nieuwe kippetje in den vreemde van onze eigen Antoon. Word around the campfire: they're having an affaire...
FOUT! De naam is Emma van der Deijl, importfran?aise, en ik bevind me op dit moment op zo'n 1300 km van de SLS, te weten in het zonnige Montpellier. Plus, de enige persoon met wie ik samenwoon is mijn Zweedse flatmate Filippa.
Thanks Niels. Ik lig niet wakker van de heimwee (bed ligt te lekker), maar ik heb wel m'n dipjes en dips ja. Maar goed, daar komen we ook wel weer overheen!