Publiek Gekonkel

Deze pagina is publiek toegankelijk. Er is ook een beveiligde konkelpagina, die zichtbaar wordt na inloggen.

Moderator: Beheer

Locked
Rogier
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Rogier »

Geweldig kans, Felici. Rapporteer ook even hoe het was!

Groet, R.
Guest

Post by Guest »

bedaank voor die blume und speciale grusse an de AHCFaust oet Leiden
C
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by TPW »

Doe je Il Papa de hartelijke groetne van mij?!
Felici
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by Felici »

Leute!

Ik ben dit weekend in Rome om als deel van het koor de ontmoetingsdag van de paus met studenten bij te wonen! Ik ga de paus in eigen persoon zien! HEt geheel is te volgen op www.vatican.va, rond zes uur.

Groet,

F
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by TPW »

Alles wat hier besporken wordt, is normaal Niels! Tis maar waar jezelf de lat legt.
Niels
Een kansloze kerel... Studeren, lul!

Post by Niels »

Dat dit forum goed werkt lijkt me duidelijk... maar waarom is het niet mogelijk wat normalere dingen hier te bespreken? Is gezellig, lijkt me...
Rogier
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Rogier »

Het nadeel van een groot besloten gedeelte van het forum en een beperkt open gedeelte is dat het nu net lijkt dat ALS er eens iemand langskomt op dit open forum Faustonauten daar gelijk volledig overheen vallen - alsof wij niet ons zelf kunnen vermaken! Niets is natuurlijk minder waar - leden bezoeken deze pagina vooral om tot rust te komen van hoogdravende discussies in het besloten deel. Maar wie van de niet-leden weet dat?

Ik ben wel voorstander van het huidige systeem - er wordt toch openhartiger gediscussieerd en gevoeliger thema's aangesneden. De activiteit is volgens mij ook omhoog gegaan, maar dat zouden we eens moeten uitzoeken. De indeling in diverse discussies en activiteiten vind ik in ieder geval zeer handig.

Groet, Rogier
Niels

Post by Niels »

Zoals Lebbis en Jansen het na iedere oudejaarsconference zingen:

"zien we nooit meer terug..."

Niels "Ik hoop het niet" van den Berg
Vastenhoud

Post by Vastenhoud »

Niels, wat moet ik met een atoomkelder???

Emma, ga eens wat nuttigs doen met je leven. Ik heb gehoord dat er zeer interresante boeken zijn geschreven over het paringsritueel van de onslachtige rimboebacterie bacteria sufia. Ga daar eens naar op zoek ofzo. Of stort je anders op de boeket reeks!?!

Groet,
Bob "gratis 'studieadvies'"Vastenhoud
JPH
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by JPH »

Emma, ga studeren! meer dan 300 keer per dag die konkelsite bekijken is wel wat veel...
Rogier
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Rogier »

Lieve Emma, a.k.a. Sick Bitch [dat kan toch bijna onmogelijk een treffende typering zijn voor een Frans-georienteerde deerne?]

Een vergoeding mag ik ontvangen voor bezoekers die ik via bijvoorbeeld http://newyork.pagina.nl naar websites van sponsoren leidt. Je kunt mij erg blij maken door dagelijks 300 maal die sites op deze wijze een bezoek te brengen in plaats van deze konkelpagina. Je mag natuurlijk ook de konkelpagina blijven bezoeken, maar dan moet je wel een goed verhaal hebben. Zullen we dat afspreken?

A bientot,

Rogier
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Felici, je hebt volkomen gelijk dat een normaal mens niet 300 keer per dag op de publieke konkelpagina kijkt, waar immers niets gebeurt. Ik ga dan ook een officieel onderzoek starten naar de mogelijke aanwezigheid van een zekere Emma op de beveiligde konkelsite. Desnoods komt de gepatenteerde IP-blocker er aan te pas, waarna het fenomeen Emma geheel tot het verleden zal behoren.

Ze is hier overigens sinds vanmorgen niet meer geweest, haar teller staat nog steeds op 2213.
Niels

Post by Niels »

Emma, gaat het nog met je? Ik begrijp goed dat je af en toe kijkt... zeker als er ook over je gepraat wordt. Wel denk ik dat tijd wordt voor een uitgebreide voorstelronde, dan kunnen sommigen hier hun eindeloze nieuwsgierigheid bevredigen...
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by TPW »

Emma,

Felix heeft een paar spelfouten gemaakt; hij bedoelt niet LOVENSwaardig maar natuurlijk MENSonwaardig. Kan hij niets aan doen; hij verblijft al langere tijd in Italie en daarom is het niet vreemd je af en toe te vergissen in een woord.

TPW
Felici
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by Felici »

Het aantal spammailtjes is de laatste paar maanden bij mij behoorlijk afgenomen tot een redelijk acceptabel aantal van 5 a 10 per dag. Dat in tegenstelling tot de 30 a 40 van de tijden daarvoor. Hoe dat kan is mij een raadsel.

Inderdaad sta ik op die cd's, ik zal in mijn jongere jaren mn adres wel aan de verkeerde sites hebben gegeven...

Ook is deze mevrouw Emma inderdaad een sick bitch als ze alleen maar naar deze publieke konkelpagina kijkt, waar werkelijk geen reet te doen is. VSTB, kan je niet kijken of ze niet Jeroen of anthon's wachtwoord heeft ofzo? -> dus kijken welke pagina's ze bezoekt als ze komt kijken?

Nee hoor Emma, hoewel ik je niet ken vind ik het lovenswaardig dat je zo vaak bij ons komt kijken.

dag,

F
Locked