Publiek Gekonkel

Deze pagina is publiek toegankelijk. Er is ook een beveiligde konkelpagina, die zichtbaar wordt na inloggen.

Moderator: Beheer

Locked
Niels
Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Een kansloze kerel... Studeren, lul!

Post by Niels »

Dus... ik moet nu naar de cd-winkel rennen en de man achter de balie vragen om een koreaanse chick?
Downaold
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Downaold »

De vrouw heeft verstand van muziek. 8)
thommyboy
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by thommyboy »

Euhmm De Vries, wat heb je hierop te zeggen??
Guest

Post by Guest »

DE VRIES!! Chick Corea is ONGELOOOFELIJK DE MAX ;) !!

Joehoe - swingswing - shakeshake (op "Spain"! PRACHTIG! GENIAAL!)
Tot binnekort!
Cathy
de Groot
Mooie lul in spe
Mooie lul in spe

Post by de Groot »

helaas Rogier!
Elvis has left the building already; ben al weer in Indiana
Rogier
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Rogier »

Roald!

Florence - geweldig. Heb je ook Siena bezocht? Die laatste heb ik helaas moeten missen op mijn laatste Italie trip... :(

Kijk, het valt best mee om zo'n mailtje te schrijven, niet? Misschien iets voor op regelmatige basis? :lol: :lol:

Groet, Rogier
Rogier
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Rogier »

Cyril!

- Het is natuurlijk maar hoe je de mails schrijft, je kunt daar ook best je twijfels in aangeven. Ik doe een poging een redelijk evenwichtig overzicht aan te bieden.

- Spam slaat natuurlijk helemaal nergens op - je stuurt het aan vrienden - en ikzelf heb (op enkele uitzonderingen na) mensen ACTIEF laten reageren op mijn aanbod om op de mailinglijst te komen staan. Als iemand niet reageerde stond hij er niet op.

- Je bent toch niet echt naar New York geweest, he? Want als dat wel zo is dan had je me moeten mailen! Dan kunnen we afspreken te NYC!

Jongen toch.

Groet, Rogier
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by TPW »

He, Donald,

Kan je behalve Italiaans ook al pizza's bakken?

TPW
Downaold
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Downaold »

Vooruit, een kleine update over mijn verblijf hier. Ik ben inmiddels een maand geleden verhuisd en woon nu minstens zo centraal als hiervoor, maar dan alleen op een kamer. In een appartement met Adriaan, nog een andere Nederlander, twee Fransen en een Zweed. Iedereen spreekt (te) goed Engels, dus de verleiding is groot om dat te spreken en niet Italiaans. Ik probeer echter zo veel mogelijk Italiaans te oefenen.

Behalve Fedo, die voor de paus moest zingen, is afgelopen week Edwin Morren (cordial) op bezoek gekomen. Natuurlijk hebben we wat sightseeing gedaan, maar er bleef ook tijd over om een biertje te doen en naar een voetbalwedstrijd te gaan: de eerste wedstrijd (van 2) van de finale om de Italiaanse beker tussen Lazio en Juventus. Na een 2-0'letje konden we tevreden naar huis.

Afgelopen weekend zijn we (Adriaan, Edwin en ik) naar Florence geweest. Een erg mooie stad en een overkill aan cultuur: de musea hangen zo vol met schilderijen (als was het behang, edoch het zijn enkele van de bekendste schilderijen die er zijn) dat je niet meer weet waar je moet kijken. Daar zit ik nu dus, weer zittend achter de computer, van bij te komen.

Groeten uit Rome,

Roald
de Groot
Mooie lul in spe
Mooie lul in spe

Post by de Groot »

Rogier! ik vraag me af of die ellenlange emails niet asl spam beschouwd kunnen worden. ik heb er ook een gestuurd en mijn email box liep vol.....
ik vraag me af of iedereen wel ligt te wachten op die sappige verhalen in de trant van: kijk eens hoe gaaf ik het heb. ik zelf lees ze ook maar door en dan rechtsteeks de delete knop indrukken. en weet je hoeveel tijd daar in gaat zitten... dat getik om het maar zo gaaf mogelijk te laten zijn.. het valt mij op dat nooit iemand durft te zeggen dat hij zich ook wel eens niet zo vermaakt heeft op een bepaald moment. (om je alvast gerust te stellen: ik daarentegen heb daar niet over te klagen .... ik heb zo'n gafe springbreak gehad inNew York en washington DC hahaha)
Rogier
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Rogier »

En jij moet ook eens algemene emails gaan rondsturen, Donald? ;-)

Groet, Rogier
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by TPW »

He, Download!

Doe jij nog nuttige dingen im Fremde?

TPW
Downaold
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Downaold »

Vond ik ook. Goed gezongen, Fedo!
Felici
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by Felici »

Hoe het was kunnen jullie binnenkort in een van mijn mailtjes lezen! Voorlopig is het genoeg te weten dat "TU ES PETRUS" opvoeren met een koor van 1800 man terwijl een joelende menigte J.P. II verwelkomt zeker niet allerdaags is!

Groeten,

F
Rogier
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Rogier »

Euh... Felici? Hoe was het?

Groet, Rogier
Locked