Publiek Gekonkel
Moderator: Beheer
- VSTB
- Herr Doctor Doctor Faust
Plaatjes
Ok, hier komt-ie:
Profiel -> Scroll naar avatars -> Browse... -> Locatie opgeven -> op OK drukken
Werkt het, dan staat er een plaatje. Werkt het niet dan staat bovenaan de Profiel-pagina een foutmelding. Dat kan zijn
1. Het plaatje is niet 80x80
Oplossing: Maak er 80x80 (of kleiner) van.
2. Het plaatje is te groot.
Oplossing: Converteer het naar JPEG.
That's all folks.
Profiel -> Scroll naar avatars -> Browse... -> Locatie opgeven -> op OK drukken
Werkt het, dan staat er een plaatje. Werkt het niet dan staat bovenaan de Profiel-pagina een foutmelding. Dat kan zijn
1. Het plaatje is niet 80x80
Oplossing: Maak er 80x80 (of kleiner) van.
2. Het plaatje is te groot.
Oplossing: Converteer het naar JPEG.
That's all folks.
het linkse goed
Beste Richard, bedankt voor de tip zal voor jullie allemaal even herhalen wat mijn onderschrift zou zijn geweest en ik ga voor een foto'tje nog wel op zoek naar een leuk plaatje van Marx of Lenin.
[...] Dat de heersende klassen sidderen voor een communistische revolutie. De proletari?rs hebben daarbij niets te verliezen dan hun ketenen. Zij hebben een wereld te winnen.
PROLETARI?RS ALLER LANDEN VERENIGT U!
Met vriendelijk groet,
Bob "nog altijd pal achter de revolutie" Vastenhoud
[...] Dat de heersende klassen sidderen voor een communistische revolutie. De proletari?rs hebben daarbij niets te verliezen dan hun ketenen. Zij hebben een wereld te winnen.
PROLETARI?RS ALLER LANDEN VERENIGT U!
Met vriendelijk groet,
Bob "nog altijd pal achter de revolutie" Vastenhoud
- Tijsterman
- Herr Doctor Faust
Inzake AH
Daar zit inderdaad wat in. Binnen de beveiligde konkelpagina zal ik een speciale AH-subforum openen.
- VSTB
- Herr Doctor Doctor Faust
AH-pagina
Ik ben daar niet zo voor. Ik denk persoonlijk dat het beter is als er ??n konkelpagina blijft waar zowel AH- als AHC- op konkelen. Tenslotte is dat tegenwoordig het enige dat we nog met z'n allen lijken te doen.
Uiteraard staat het de AH vrij binnen het beveiligde gedeelte een AH-pagina aan te maken voor de aankondiging van AH-activiteiten.
Mvg, Richard
Uiteraard staat het de AH vrij binnen het beveiligde gedeelte een AH-pagina aan te maken voor de aankondiging van AH-activiteiten.
Mvg, Richard
- Tijsterman
- Herr Doctor Faust
Alte Herren
Richard,
De koudwatervrees is bij de AH, uiteraard met uitzondering van Vincent Andriessen, het grootst. Wellicht is het de moeite waard om op de publieke konkelpagina een nieuwe map te openen: inzake AH.
Groet,
Sebastiaan
De koudwatervrees is bij de AH, uiteraard met uitzondering van Vincent Andriessen, het grootst. Wellicht is het de moeite waard om op de publieke konkelpagina een nieuwe map te openen: inzake AH.
Groet,
Sebastiaan
Tevree
Mooie nieuwe pagina. Iedereen ff z'n best doen om 'm te begrijpen en dat is-t-ie heel fijn.
Ben er voor om de oude pagina te verwijderen om zo ervoor te zorgen dat iedereen zich op deze pagina aanmeldt.
Ben er voor om de oude pagina te verwijderen om zo ervoor te zorgen dat iedereen zich op deze pagina aanmeldt.