Vastenhoud wrote:Inderdaad, misschien niet voor de VS, maar wel voor ONS! en wij leven HIER!
Malle filosoof
Bob, ben jij er niet van op de hoogte dat ik dit jaar naast mijn studie filosofie ook aan een studie economie aan de Vrije Universiteit te Amsterdam ben begonnen?
Bovendien lijkt het me dat de lage stand van de dollar slechts voor een klein deel van de ondernemingen een negatief resultaat kan hebben op het operationeel resultaat. Het overgrote deel van de Nederlandse export is namelijkbinnen de eurozone. Ook de toeristische inkomsten uit de VS worden niet substantieel beinvloedt. Ik zou me dus eerder zorgen maken om het langzame herstel van de DUITSE economie.
Heeft er iemand nog interessante puntjes betreffende de dollar? Mijns inziens is de lage stand helemaal niet zo dramatisch als vaak gedacht word, zeker niet voor de Amerikaanse economie.
Heren, ik hoor zojuist dat wij op onze lustrumreis ter nauwernood aan de dood zijn ontsnapt! Er zijn zojuist 3 aanslagen gepleegd in Egypte: 3 resorts in de Sinai aan de rode zee.
Zie je nou wel dat dit actualiteitenforum er niet voor niks is.
Voordat Hoogstad allemaal gezeik over zich heen krijgt: ik was diegene die die flauwe grap met Maarten heeft uitgehaald. En nee: ik vind jullie helemaal niet kut...