Publiek Gekonkel

Deze pagina is publiek toegankelijk. Er is ook een beveiligde konkelpagina, die zichtbaar wordt na inloggen.

Moderator: Beheer

Locked
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Deze nieuwe konkelpagina bestaat overigens nu iets meer dan een maand en er zijn in die maand 1350 konkels geplaatst.

Op de oude site zijn in 3 jaar slechts 4200 konkels geplaatst.

Een stijging van zo'n 1000 %

Niet te geloven...
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Daar wil ik op antwoorden dat de intifada wat betreft de Intifada-commissie reeds op de rails staat. Programma is gereed, draaiboek ligt klaar. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.

Tsja, of je hem moet uitstellen, dat is jouw beslissing. Feit is wel dat het belangrijk is dat zoveel mogelijk mensen aanwezig zijn op een instemmingsalv.

Mvg, Richard
thommyboy
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by thommyboy »

Het inderdaad wat laat, maar ik denk dat we het instemmen zo snel mogelijk achter de rug willen hebben. We kunnen het ook wel weer een week gaan verschuiven maar ik denk dat niemand daar echt zin heeft, aangezien we die intifada zo snel mogelijk op de rails willen hebben.
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Mmmmm, Thom. Dat is een niet conform de statuten aangekondigde ALV. Hierdoor heb ik reeds een afspraak op woensdag. Ik geef mijn stem wel door.

Mvg, Richard.
thommyboy
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by thommyboy »

Heeren,

Het is mij een genoegen u uit te mogen nodigen, voor de eerste A.L.V. van het bestuur Manolo. Deze zal plaatsvinden woensdag a.s. om 20.00 in de ToKo te Soci?teit Eigen Huis. Hiervoor zal er de gelegenheid zijn om met elkaar te eten in de ToKo om 19.00. Het h.t. bestuur Manolo hoopt u allen daar te mogen begroeten.

Hierbij een agenda van hetgeen besproken zal worden.

1. Opening
2. Post in post uit
3. Vaststellen notulen
4. Beleidsplan h.t. bestuur Manolo
5. Financi?le begroting 2003-2004
6. Financieel eindverslag i.t.bestuur ?Urfaust?
7. Lustrum: instellen lustrum-cie en lustrumreis-cie
8. Verslag werving
9. instemming nieuwe aspiranten
10. Najaars-intifada
11. wvttk
12. Sluiting

Met vriendelijke en hoogachtende groet,

Thom Debets
H.t. Ab-actis der A.H.C. Faust

P.S. dit convocaat zit ook al bij u in de mailbox, net verstuurd...
Rogier
Doctor Faust
Doctor Faust

Post by Rogier »

Hoi Otte!

Ik raak wel erg benieuwd naar dit mooie stukje kunst! Kun je het anders ergens kwijt op de server van de UL? Heb je daar een mooie "Otte-page", trouwens?

Groet, Rogier
Otte
Mooie lul, zum wohl!
Mooie lul, zum wohl!

Post by Otte »

VSTB,

In ieder geval bedankt dat je mijn logo een "hoge kwaliteitsplaatje" noemt - dat vind ik zelf namelijk ook. Verder prima dat je niet iedereen de mogelijkheid wil geven allerlei troep op de site te gooien, maar ik heb al enkele keren gevraagd aan beide 'moderatoren' om ??n van mijn werken permanent tentoongesteld te krijgen op dit forum, maar om de ??n of andere reden gebeurt dit nooit. Daarom bij deze nogmaals het verzoek. Als je het JPG bestand wil hebben, stuur ik het graag naar je op.
Groet,

Otte
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Nou, het begint eindelijk weer een beetje op de oude pagina te lijken. Ik moet toegeven dat ik deze upgrade een beetje onderschat had, ik dacht dat doe ik wel ff. Excuses voor het ongemak.

De voordelen, zoals de kalender, zijn echter dusdanig dat het het volgens mij meer dan waard is.

Mvg, Richard.
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Goed, de situatie is als volgt. We hebben 50 mb serverruimte. Jouw plaatje was 150 kb. Dat betekent dat er precies 341 van jouw hoge kwaliteitsplaatjes op de site kunnen, waarna de server helemaal vol is. Dat lijkt mij niet de bedoeling.

Daarom heb ik de mogelijkheid tot het uploaden van plaatjes in berichten nu uitgezet, hij stond per abuis aan.

Mvg, Richard
Otte
Mooie lul, zum wohl!
Mooie lul, zum wohl!

Post by Otte »

VSTB,

Ik kan mij herinneren nog geen twee uur geleden een afbeelding van mijn 3D Faustlogo op dit forum geplaatst te hebben. Dus, aangenomen dat ik niet krankzinnig geworden ben: wat heb je ermee gedaan?
Groet,

Otte
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Ik moet toegeven zelf ook een beetje beduusd te zijn van al die nieuwe mogelijkheden in deze nieuwe versie. Er zit echter de gevraagde kalenderfunctie op en tevens een fotoalbum en nog veel meer moois. Ik moet het een en ander nog op elkaar afstellen, het gewone konkelen gaat echter net zoals in de vorige versie.

Mvg, Richard
RvdS
Doctor Faust
Doctor Faust

Brave New World

Post by RvdS »

Heren,

Dit is toch een duidelijk geval van stank voor dank.... en dat terwijl deze versie van het forum de kalenderfunctie heeft waar velen behoefte aan hadden.

Omarm de toekomst!

Groet,

[flash width=100 height=100]R.
[/flash]
Vastenhoud
Een kansloze kerel... Studeren, lul!

Post by Vastenhoud »

Inderdaad VSTB, ik ben het met Jac eens. gewoon terug naar wat we net gewend waren, met ook lekker Nederlandse knopjes enzo.

Waarvan acte!

Groet,
Bob "blinded by the light" Vastenhoud
Sluysmans
Herr Doctor Faust
Herr Doctor Faust

Post by Sluysmans »

Leute,

Nom de Dieu. Wat is er gebeurd? Ben ik net gewend aan die nieuwe lay-out krijg ik ineens DIT voorgeschoteld. Een drietal stappen terug zou ik zeggen. VSTB man, grijp in!
Vastenhoud

Post by Vastenhoud »

Sorry Wilhelm, reageerde geloof ik op dingen gezegd in AHC algemeen.

Groet,
Bob
Locked