Publiek Gekonkel
Moderator: Beheer
- VSTB
- Herr Doctor Doctor Faust
Daar wil ik op antwoorden dat de intifada wat betreft de Intifada-commissie reeds op de rails staat. Programma is gereed, draaiboek ligt klaar. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.
Tsja, of je hem moet uitstellen, dat is jouw beslissing. Feit is wel dat het belangrijk is dat zoveel mogelijk mensen aanwezig zijn op een instemmingsalv.
Mvg, Richard
Tsja, of je hem moet uitstellen, dat is jouw beslissing. Feit is wel dat het belangrijk is dat zoveel mogelijk mensen aanwezig zijn op een instemmingsalv.
Mvg, Richard
Heeren,
Het is mij een genoegen u uit te mogen nodigen, voor de eerste A.L.V. van het bestuur Manolo. Deze zal plaatsvinden woensdag a.s. om 20.00 in de ToKo te Soci?teit Eigen Huis. Hiervoor zal er de gelegenheid zijn om met elkaar te eten in de ToKo om 19.00. Het h.t. bestuur Manolo hoopt u allen daar te mogen begroeten.
Hierbij een agenda van hetgeen besproken zal worden.
1. Opening
2. Post in post uit
3. Vaststellen notulen
4. Beleidsplan h.t. bestuur Manolo
5. Financi?le begroting 2003-2004
6. Financieel eindverslag i.t.bestuur ?Urfaust?
7. Lustrum: instellen lustrum-cie en lustrumreis-cie
8. Verslag werving
9. instemming nieuwe aspiranten
10. Najaars-intifada
11. wvttk
12. Sluiting
Met vriendelijke en hoogachtende groet,
Thom Debets
H.t. Ab-actis der A.H.C. Faust
P.S. dit convocaat zit ook al bij u in de mailbox, net verstuurd...
Het is mij een genoegen u uit te mogen nodigen, voor de eerste A.L.V. van het bestuur Manolo. Deze zal plaatsvinden woensdag a.s. om 20.00 in de ToKo te Soci?teit Eigen Huis. Hiervoor zal er de gelegenheid zijn om met elkaar te eten in de ToKo om 19.00. Het h.t. bestuur Manolo hoopt u allen daar te mogen begroeten.
Hierbij een agenda van hetgeen besproken zal worden.
1. Opening
2. Post in post uit
3. Vaststellen notulen
4. Beleidsplan h.t. bestuur Manolo
5. Financi?le begroting 2003-2004
6. Financieel eindverslag i.t.bestuur ?Urfaust?
7. Lustrum: instellen lustrum-cie en lustrumreis-cie
8. Verslag werving
9. instemming nieuwe aspiranten
10. Najaars-intifada
11. wvttk
12. Sluiting
Met vriendelijke en hoogachtende groet,
Thom Debets
H.t. Ab-actis der A.H.C. Faust
P.S. dit convocaat zit ook al bij u in de mailbox, net verstuurd...
VSTB,
In ieder geval bedankt dat je mijn logo een "hoge kwaliteitsplaatje" noemt - dat vind ik zelf namelijk ook. Verder prima dat je niet iedereen de mogelijkheid wil geven allerlei troep op de site te gooien, maar ik heb al enkele keren gevraagd aan beide 'moderatoren' om ??n van mijn werken permanent tentoongesteld te krijgen op dit forum, maar om de ??n of andere reden gebeurt dit nooit. Daarom bij deze nogmaals het verzoek. Als je het JPG bestand wil hebben, stuur ik het graag naar je op.
Groet,
Otte
In ieder geval bedankt dat je mijn logo een "hoge kwaliteitsplaatje" noemt - dat vind ik zelf namelijk ook. Verder prima dat je niet iedereen de mogelijkheid wil geven allerlei troep op de site te gooien, maar ik heb al enkele keren gevraagd aan beide 'moderatoren' om ??n van mijn werken permanent tentoongesteld te krijgen op dit forum, maar om de ??n of andere reden gebeurt dit nooit. Daarom bij deze nogmaals het verzoek. Als je het JPG bestand wil hebben, stuur ik het graag naar je op.
Groet,
Otte
- VSTB
Goed, de situatie is als volgt. We hebben 50 mb serverruimte. Jouw plaatje was 150 kb. Dat betekent dat er precies 341 van jouw hoge kwaliteitsplaatjes op de site kunnen, waarna de server helemaal vol is. Dat lijkt mij niet de bedoeling.
Daarom heb ik de mogelijkheid tot het uploaden van plaatjes in berichten nu uitgezet, hij stond per abuis aan.
Mvg, Richard
Daarom heb ik de mogelijkheid tot het uploaden van plaatjes in berichten nu uitgezet, hij stond per abuis aan.
Mvg, Richard
- VSTB
Ik moet toegeven zelf ook een beetje beduusd te zijn van al die nieuwe mogelijkheden in deze nieuwe versie. Er zit echter de gevraagde kalenderfunctie op en tevens een fotoalbum en nog veel meer moois. Ik moet het een en ander nog op elkaar afstellen, het gewone konkelen gaat echter net zoals in de vorige versie.
Mvg, Richard
Mvg, Richard
Brave New World
Heren,
Dit is toch een duidelijk geval van stank voor dank.... en dat terwijl deze versie van het forum de kalenderfunctie heeft waar velen behoefte aan hadden.
Omarm de toekomst!
Groet,
[flash width=100 height=100]R.
[/flash]
Dit is toch een duidelijk geval van stank voor dank.... en dat terwijl deze versie van het forum de kalenderfunctie heeft waar velen behoefte aan hadden.
Omarm de toekomst!
Groet,
[flash width=100 height=100]R.
[/flash]
- Vastenhoud
- Een kansloze kerel... Studeren, lul!
- Vastenhoud
- Een kansloze kerel... Studeren, lul!