Publiek Gekonkel
Moderator: Beheer
Laatste Poker nieuws!
Wat vinden jullie van de uitgebreide actuele nieuws-en info site over poker in het Nederlands met veel achtergrondinformatie,(inter)nationale toernooiverslagen,interviews,unieke pokerverhalen,strategie artikelen enz. http://nl.pokernews.com
www.nl.pokernews.com
www.nl.pokernews.com
Jullie gala was super, maar ook Tomboy is goed in het geven van feesten: de Tomboy Tropical Party!! Tis de 21e, dus nog tijd genoeg om een mooie outfit te regelen... Zie voor verdere info www.tomboy.nl , maar als je een kaartje wilt (bij mij ?5, aan de deur ?7,50), laat het me dan dit weekend nog weten, dan zorg ik dat je 'm op tijd krijgt, ik zit nl. zelf (net als Jeroen) onder de echt palmen tijdens het beste feest van het jaar
Maar goed, komt allen!!!
Groetjes, Emma
Maar goed, komt allen!!!
Groetjes, Emma
- Vastenhoud
- Een kansloze kerel... Studeren, lul!
Nee hoor VSTB, zoals je weet en duidelijk merkbaar is dit jaar worden de gezelschappen juist aangemoedigd. In dit geval echter is gekozen voor een cordialendebattoernooi om deze andere belangrijke opvangzuil van onze vereniging te stimuleren en om voornamelijk eerstejaars in contact te brengen met het debat als sport. Maar als jij je met een andere Faustonaut wil inschrijven zijn Harmen en ik meer dan bereid je aanmelding in overweging te nemen.
Groet,
Bob
Groet,
Bob
- Vastenhoud
De Augustijnse debatsub ?Read my lips? presenteert:
Donderdag 24 maart
20:00u de Saint
Groot Cordialen Debattoernooi
Schrijf je in met je team bestaande uit 2, 3 of 4 mensen door te mailen naar Debatsubaugustinus@hotmail.com
Vermeld daarbij de naam van je cordial en natuurlijk de namen van de teamleden
Neem voor meer informatie contact op met Bob Vastenhoud (06-48084703) Of Harmen Breedeveld (06-42160558)
Het Toernooi zal drie onderdelen kennen, te weten: Klassiek beleidsdebat, balloondebat en lullepot. Voor elk onderdeel worden punten gescoord en het team met de meeste punten wint. Voor het klassieke debat zijn twee teamleden nodig, het balloondebat en de lullepot beide een. Zodoende kan een team bestaan uit 2, 3 of 4 personen. Bij minder dan 4 personen zullen bepaalde teamleden aan meerdere onderdelen mee moeten doen.
Donderdag 24 maart
20:00u de Saint
Groot Cordialen Debattoernooi
Schrijf je in met je team bestaande uit 2, 3 of 4 mensen door te mailen naar Debatsubaugustinus@hotmail.com
Vermeld daarbij de naam van je cordial en natuurlijk de namen van de teamleden
Neem voor meer informatie contact op met Bob Vastenhoud (06-48084703) Of Harmen Breedeveld (06-42160558)
Het Toernooi zal drie onderdelen kennen, te weten: Klassiek beleidsdebat, balloondebat en lullepot. Voor elk onderdeel worden punten gescoord en het team met de meeste punten wint. Voor het klassieke debat zijn twee teamleden nodig, het balloondebat en de lullepot beide een. Zodoende kan een team bestaan uit 2, 3 of 4 personen. Bij minder dan 4 personen zullen bepaalde teamleden aan meerdere onderdelen mee moeten doen.
- Pieter
Tip voor onze Gast: www.watbenjedan.nl