Publiek Gekonkel

Deze pagina is publiek toegankelijk. Er is ook een beveiligde konkelpagina, die zichtbaar wordt na inloggen.

Moderator: Beheer

Locked
Mahieu
Een kansloze kerel... Studeren, lul!

Post by Mahieu »

Ach, daar hebben we straks aspiranten voor :)
Weyers

Post by Weyers »

Maar op zich wel een leuke manier om het publieke gedeelte weer een beetje leven in te blazen :)
Pieter

Post by Pieter »

Nutteloos en niet eens het bekijken waard?
Ben B.

Laatste Poker nieuws!

Post by Ben B. »

Wat vinden jullie van de uitgebreide actuele nieuws-en info site over poker in het Nederlands met veel achtergrondinformatie,(inter)nationale toernooiverslagen,interviews,unieke pokerverhalen,strategie artikelen enz. http://nl.pokernews.com :shock:
www.nl.pokernews.com
El Galo
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by El Galo »

Was een prima avondje :)
Guest

Post by Guest »

heren, hierbij zijn jullie van harte uitgenodigd voor het El-CID openingsfeest vanavond vanaf een uurtje of tien op de club. Komt allen, er wordt een vat aangeboden
PC&PK
Guest

Post by Guest »

Jullie gala was super, maar ook Tomboy is goed in het geven van feesten: de Tomboy Tropical Party!! Tis de 21e, dus nog tijd genoeg om een mooie outfit te regelen... Zie voor verdere info www.tomboy.nl , maar als je een kaartje wilt (bij mij ?5, aan de deur ?7,50), laat het me dan dit weekend nog weten, dan zorg ik dat je 'm op tijd krijgt, ik zit nl. zelf (net als Jeroen) onder de echt palmen tijdens het beste feest van het jaar :cry:
Maar goed, komt allen!!!

Groetjes, Emma
Niels

Post by Niels »

Ik niet, laat dat ding maar lekker staan. Misschien is er wel een Faustonaut die nu denkt: laat ik mijn bek eens aan mijn cordialgenoten tonen :D
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Ik ben het daarmee eens. Maillot, zou je het desbetreffende bericht kunnen verwijderen?
TPW
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by TPW »

Ik vind het nogal wat: een activiteit voor een cordial promoten op een pagina van een gezelschap. Daar is dit medium niet voor bedoeld en ik verzoek de webmaster de konkel van Bob te verwijderen.
Vastenhoud

Post by Vastenhoud »

Nee hoor VSTB, zoals je weet en duidelijk merkbaar is dit jaar worden de gezelschappen juist aangemoedigd. In dit geval echter is gekozen voor een cordialendebattoernooi om deze andere belangrijke opvangzuil van onze vereniging te stimuleren en om voornamelijk eerstejaars in contact te brengen met het debat als sport. Maar als jij je met een andere Faustonaut wil inschrijven zijn Harmen en ik meer dan bereid je aanmelding in overweging te nemen.

Groet,
Bob
VSTB
Herr Doctor Doctor Faust
Herr Doctor Doctor Faust

Post by VSTB »

Waarom een "cordialen" debattoernooi? Dan sluit je dus deelname van gezelschapsteams uit.

Het lijkt wel alsof het beleid van Augustinus erop is gericht gezelschappen te ontmoedigen.
Vastenhoud

Post by Vastenhoud »

De Augustijnse debatsub ?Read my lips? presenteert:

Donderdag 24 maart
20:00u de Saint

Groot Cordialen Debattoernooi

Schrijf je in met je team bestaande uit 2, 3 of 4 mensen door te mailen naar Debatsubaugustinus@hotmail.com

Vermeld daarbij de naam van je cordial en natuurlijk de namen van de teamleden

Neem voor meer informatie contact op met Bob Vastenhoud (06-48084703) Of Harmen Breedeveld (06-42160558)

Het Toernooi zal drie onderdelen kennen, te weten: Klassiek beleidsdebat, balloondebat en lullepot. Voor elk onderdeel worden punten gescoord en het team met de meeste punten wint. Voor het klassieke debat zijn twee teamleden nodig, het balloondebat en de lullepot beide een. Zodoende kan een team bestaan uit 2, 3 of 4 personen. Bij minder dan 4 personen zullen bepaalde teamleden aan meerdere onderdelen mee moeten doen.
Pieter

Post by Pieter »

Tip voor onze Gast: www.watbenjedan.nl
Smakkie
J.W. von Goethe
J.W. von Goethe

Post by Smakkie »

Da naam van de AHC luidt voluit:

Augustijnse Heeren Compagnie Faust

Opmerking: waarom ik zo vroeg weer op ben na gisteravond? -> Over een kwartier college.
Locked